Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی با تبریک روز ازدواج اظهار کرد: در موضوع عفاف و حجاب نیروی‌های مسلح و انتظامی سهم خوبی دارند و اصل عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد.

سردار اشتری بیان کرد: برای امر عفاف و حجاب باید تمام دستگاه‌های مسئول پای کار آیند و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع عفاف و حجاب ۳۰۰ مصوبه دارد و ۲۶ دستگاه در این حوزه مسئول هستند و باید سوال شود دستگاه‌های مسئول درباره این امر مهم تا کنون چه کار‌هایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تا امروز دستگاه‌های مسئول یا پای کار نیامده اند و یا با جدیت کاری انجام نداده اند.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی ماموریت امر به معروف و نهی از منکر را دارد و حافظ جان و مال و ناموس مردم است. اقدامات سلبی و ایجابی ناجا ناشی از ماموریت نیروی انتظامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

سردار اشتری بیان کرد: بار‌ها در جلساتی که مسئولان حضور داشتند اعلام کرده ایم که همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند، اما اگر این کار را نکنند نیروی انتظامی از انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کند.

وی گفت: نیروی انتظامی با آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها بیشتر از دستگاه‌های دیگر درگیر است و کار‌های علمی زیادی در این حوزه انجام داده است که این مطالعات نشان می‌دهد در هر منطقه‌ای که عفاف و حجاب بیشتر رعایت می‌شود، ناهنجاری‌های اجتماعی کمتر است و زنان و دخترانی که رعایت حجاب را کرده اند کمتر در معرض خطر بوده اند.

فرمانده ناجا گفت:در ترویج عفاف و حجاب باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناجا حجاب نیروی انتظامی عفاف و حجاب دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی