Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طهماسب علیپوریانی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه، تعداد انجمن‌های علمی - دانشجویی فعال در این دانشگاه را ۴۷ انجمن اعلام کرد و گفت : قصد داریم با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، انجمن‌های غیرفعال را با موافقت مدیران گروه‌های مربوطه، فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه رازی نیمه اول تیر ماه جاری با استقبال دانشجویان در دانشکده‌های فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی و تربیتی، علوم پایه، علوم ورزشی و تربیت بدنی، دانشکده و پردیس کشاورزی و با همکاری شورای اجرایی انتخابات معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری روسا و معاونین دانشکده‌ها، اساتید مشاور انجمن‌های علمی، فعالان انجمن‌های علمی و دبیران اسبق انجمن‌های علمی برگزار شد.

او افزود: پنج نفر از هر رشته دانشگاهی به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل موفق به کسب حداکثر آرای ماخوذه شدند.

علیپوریانی، ترویج علم، ارتباط دانشجویان با روش‌های نوین آموزشی و پژوهشی، ارائه آخرین دستاور‌های علمی، برگزاری همایش‌های داخلی، منطقه‌ای، ملّی و بین‌المللی، همکاری با استادان و دانشجویان گروه برای انجام طرح‌های پژوهشی، برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی و سایر کارگاه‌های تخصصی را از مهم‌ترین وظایف انجمن‌های علمی دانشجویی برشمرد.

او با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی مشارکت در انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ افزود: به جهت کمی تعداد انجمن‌های علمی دانشجویی تشکیل شده در هر ۲ دوره به طور مساوی ۴۷ انجمن علمی دانشجویی می‌باشد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشکده فنی انجمن علمی استاد دانشگاه اساتید دانشگاه انجمن های علمی دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد

وزیر علوم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان باشیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی فنی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم.

وزیر علوم یادآور شد: در بیش از ۴۰۰ شهرستان کنکور برگزار می‌شود. از نظر تعداد داوطلبان در علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر و پس از آن گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی به تربیت بیشترین جمعیت را دارند.

وی تفاوت اصلی کنکور ۱۴۰۳ با کنکور ۱۴۰۲ را برگزاری دو نوبت در فاصله نزدیک به هم خواند و گفت: براساس قانون مکلف هستیم دو نوبت آزمون را در سال برگزار کنیم. امسال با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و شرایط خاص، فاصله برگزاری دو کنکور زیاد نیست.

زلفی گل خاطرنشان کرد: با برگزاری کنکور در دو نوبت حساسیت کنکور کاسته می‌شود و به این ترتیب نتیجه چهار نوبت کنکور برای داوطلبان ذخیره می‌شود و بر اساس رتبه بالاتر در هر یک از نوبت‌های کنکور نمره فرد لحاظ می‌شود.

وی افزود: البته با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود تا حقی از داوطلبان ضایع نشود. سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد