Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران نشان می دهد دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و ران دوسانتیس فرماندار فلوریدا بیشترین شانس را برای نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تازه ترین نظرسنجی کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران موسوم به CPAC حاکی است دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و ران دوسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا بیشترین بخت و شانس را برای نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 میلادی را کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ: سیاست‌های بایدن آمریکا را به نابودی می‌کشاندترامپ: از مدیران توئیتر، فیس‌ بوک و گوگل شکایت می‌کنم

 

بر اساس این گزارش نظرسنجی مذکور نشان می‌دهد 70 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که اگر رقابت های مقدماتی حزب جمهوریخواه همین امروز برگزار شود، به ترامپ رای خواهند داد. دوسانتیس نیز با 21 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفته است.

این نظرسنجی نشان می دهد اگر رقابت های انتخاباتی حزب جمهوریخواه بدون ترامپ برگزار شود، دوسانتیس 68 درصد آرا را خواهد داشت.

رند پل نماینده جمهوریخواه، نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، تد کروز سناتور جمهوریخواه تگزاس، تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز، مایک پامپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا نیز همگی یک درصد آرا در این نظرسنجی را کسب کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب جمهوریخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها

بر اساس نظرسنجی موسسه آکسیوس، قریب به دو سوم آمریکایی‌ها باور دارند که مهاجرت غیرقانونی یک بحران جدی است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این نظرسنجی جدید موسسه آکسیوس مشخص شد که ۳۲ درصد از شرکت کنندگان جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم او را مقصر و مسئول این وضعیت می‌دانند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،همچنین ۲۱ درصد از آمریکایی‌ها جرایم رو به رشد، مواد مخدر و خشونت را نگرانی اصلی خود می‌دانند تا بحران مهاجرتی را.

«مارک پن»، رئیس مرکز نظرسنجی هریس به آکسیوس گفت که نتایج این نظرسنجی باید به عنوان هشداری برای بایدن باشد و افزود: «فکر می‌کنم که آنها پیامی برای سیاستمداران ما هستند مبنی بر اینکه اوضاع را تحت کنترل خودتان بگیرید.»

قریب به ۷.۳ میلیون مهاجر از آغاز به کار ریاست جمهوری بایدن در ۲۰۲۱ از مرز جنوبی ایالات متحده به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!