Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام بچاری رئیس  بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:در حال حاضر حدود ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری هستند که ازاین تعداد ۲۴نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۸ نفر متصل به دستگاه تنفسی هستند.

او ادامه داد: به وضوح شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در منطقه هستیم که این موضوع نشان دهنده رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی مردم است و همانطور که در معابر مشاهده میکنیم ۵۰درصد همشهریان ماسک نمی‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان طالقانی آبادان در خصوص کرونا دلتای هندی بیان کرد: چندین نمونه پی سی آر جهت بررسی از نظر کرونا دلتای هندی به آزمایشگاه ارسال کردیم و خوشبختانه تاکنون آمار مثبتی از بیمارستان طالقانی آبادان گزارش نشده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: به وضوح قابل مشاهده است که شدت علائم و نحوه پاسخ به درمان دربین جوانان نسبت به ماه گذشته تغییراتی را داشته است که این موضوع می‌تواند مطرح کننده ورود ویروس جهش یافته جدید باشد وشمار ابتلای جوانان به ویروس کرونا روبه افزایش چشمگیری است.

او درپایان اضافه کرد: از مردم عاجزانه خواهشمندم که در گردهمایی‌ها شرکت نکنند و همچنان موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی پنج مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه امروز گوشه دیگری از جنایات ارتش رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در این منطقه را تشریح کرد و از جنایت مثله کردن پیکر شهدا و دفن آنها در میان زباله ها خبر داد.

وزارت اوقاف و امور دینی در نوار غزه با صدور بیانیه ای، مثله کردن اجساد شهدا و هتک حرمت اموات را جنایت شرعی، انسانی و اخلاقی دانست و افزود: از زمان آغاز جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام مقدسات را زیر پا گذاشته و جنایاتی را مرتکب شده که تاریخ شاهد آن نبوده است. با کمال تاسف این جنایات با پوشش جهانی، حمایت آشکار آمریکا و سکوت شرم آور همه سازمان های بین المللی که فلسفه وجودی خود را از دست داده اند، همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت