Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@04:39:05 GMT

دسترسیِ راحت به مراکز بهداشت شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۹۴۸

دسترسیِ راحت به مراکز بهداشت شرق تهران

شهروندانِ ساکن در شرق تهران با آسودگی خاطر می­توانند مراجعه و ثبت نام به مراکز بهداشت تهران، واکسیناسیون را انجام دهند.

به گزارش برنا، یکی از نیازهای مهم امروز همه­ی مردم در سراسر کشور و همچنین تهران، دسترسی به مراکز بهداشت است. مرکز بهداشت جایی است که نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان را رفع می­کند و فعالیتهای آن در جهت خدمات بهداشتی و درمانی­­ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزارت بهداشت با تأسیس مراکز بهداشت در نقاط مختلف تهران سعی کرده تا انجام امور درمانی و بهداشتی را برای شهروندان آسان کند تا بتوانند در کوتاه­ترین زمان ممکن به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند. یکی از این مناطق مختلف که در آن تعداد زیادی مراکز بهداشت وجود دارند، شرق تهران است.

تزریق واکسن کرونا در مراکز بهداشت شرق تهران

گسترش و شیوع کرونا در کل شهرهای جهان تا به امروز موجب مرگ و میر زیادی شده­است که این امر باعث شده تا دولت­ها برای مقابله با این بیماری کشنده و از بین بردن آن به دنبال راهکارهای اساسی بیاندیشند. در حال حاضر بهترین راه درمان این بیماریِ همه گیر در همه جا از جمله تهران و مناطق شرق آن واکسیناسیون است.

واکسن­هایی که برای کرونا تزریق می­شوند انواع مختلفی دارند که قبل از وارد شدن به مراکز بهداشت از جمله مراکز بهداشت شرق تهران توسط سازمان نظام پزشکی تأیید می­شوند و سپس جهت واکسیناسیون استفاده می­شوند. بدین ترتیب شهروندانِ ساکن در شرق تهران با آسودگی خاطر می­توانند مراجعه و ثبت نام به مراکز بهداشت تهران، واکسیناسیون را انجام دهند.

در "بلد" به آسانی می­توان به مراکز واکسیناسیون در شرق تهران و اطلاعات دقیق مربوط به آنها دست یافت 

باتوجه به اینکه تهران شهر بسیار بزرگی­ست و یافتن مراکز بهداشت در مناطق مختلف مثل شرق تهران بدون داشتن آدرس و اطلاعات کار مشکلی­ست، استفاده از یک مسیریابِ مناسب ضروری است.

اپلیکیشن بلد ابزاری برای مسیریابی ست که به تازگی امکانی را ایجاد کرده تا بتوانید  به کمک آن مراکز بهداشت شرق تهران برای تزریق واکسن کرونا را پیدا کنید. همچنین با مسیریاب بلد می­توان اطلاعات دقیق مراکز بهداشت شرق تهران مثل ساعت کاری، شرایط و مدارک تزریق واکسن، میزان شلوغی و نوع واکسن را دید.

یکی از ویژگی­های مهم بلد آپدیت بودن جزئیات نقشه است که باعث می­شود کاربران به جدیدترین اطلاعات آگاه باشند. زیرا در بعضی دیگر از نقشه‌های ایرانی به دلیل آپدیت نبودن اطلاعات و اتکای صرف به اطلاعات نقشه‌های پیش فرض گوگل امکان دقیقی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

واکسیناسیون بر اساس یک سری اولویت­هایی مثل سن، زمینه­ی بیماری و ... انجام می­شود. همچنین شما پیش از تزریق واکسن باید تمام اطلاعات مربوط به خود مثل شرایط جسمانی، پیشینه­ بیماری خاص و زمینه­ای را در اختیار مسئولین مراکز بهداشت قرار دهید.

 شهروندان می­توانند با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری از نوبت واکسیناسیون خود آگاه شده و سپس با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

مهم­ترین مراکز تزریق واکسن کرونا در شرق تهران

همانطور که گفته شد شما می­توانید آدرس تمامی مراکز بهداشت شرق تهران را در بلد پیدا کنید. از مهم ترین مراکز واکسیناسیون شرق تهران می­توان به مرکز بهداشت شرق تهران در نیرو هوایی، مرکز بهداشت مدیریت بحران منطقه 8 در تهرانپارس، مرکز بهداشت هنگام، بیمارستان امام حسین، دانشکده علوم توانبخشی شهید بهشتی در نظام آباد و ... اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت مراکز تزریق واکسن مراکز بهداشت تهران مراکز بهداشت شرق تهران تزریق واکسن مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان