Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدریکو برناردسکی و الساندرو فلورنزی، بازیکنان آتزوری، پس از قهرمانی در یورو 2020 درباره تجربه خود در این رقابت ها صحبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو برناردسکی پس از شکست انگلیس در ضربات پنالتی و قهرمانی به همراه ایتالیا در یورو 2020 در اشک های شادی غرق شده بود. او پس از بازی گفت که سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برناردسکی در فصل گذشته در یووه باانتقادات زیادی مواجه بود اما روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، به این وینگر 27 ساله اعتماد کرد و او نیز هر زمان که از سوی سرمربی آتزوری در یورو به زمین فرستاده شد توانست پاسخ اعتماد مانچینی را بدهد.

برناردسکی پس از قهرمانی در ومبلی نمی توانست جلوی اشک های شادی خود را بگیرد؛ این دومین قهرمانی تاریخ ایتالیا در رقابت های یورو بود.

 

 

برناردسکی پس از پایان مسابقه گفت: "ما شایسته همه اینها هستیم. شخصا من خیلی عذاب کشیدم، فصل آسانی برای من نبود. وقتی چنین فصلی را پشت سر می گذاری گاهی اوقات اوضاع پیچیده می شود. اما من فقط یک روش بلدم: اینکه تلاش کنم و آستین ها را بالا بزنم، حتی وقتی که اوضاع خوب پیش نمی رود.

با تشکر از هم تیمی هایم، کادر تیم، همه کسانی که به من باور داشتند... ما در صدر اروپا هستیم و نمی توانستم مزدی بهتر از این بگیرم. ما هرگز از اینکه شاد موفق نشویم نترسیدیم.

از دقیقه دوم به بعد ما همواره باور داشتیم که قهرمان می شویم."

 

 

الساندرو فلورنزی، دیگر بازیکن آتزوری، نیز پس از این قهرمانی تاریخی، گفت: " ما این قهرمانی را به همه ایتالیایی ها در سراسر جهان تقدیم می کنیم چرا که یک بار دیگر ثابت کردیم که ما مردمان خاصی هستیم.

جام به رم می آید، آنها فقط یک حرف این شعار را اشتباه می گفتند... (اشاره به شعار It’s coming home انگلیسی ها و پاسخ It’s coming Rome ایتالیایی ها) هیچ پیروزی بدون همکاری یک گروه به دست نمی آید و من فکر می کنم ما از ابتدا تا انتها نشان دادیم که ما یک گروه هستیم و مردم نیز خود را در ما تشخیص دادند و با ما هم ذات پنداری کردند.

بعد از زدن گل تساوی فهمیدیم که می توانیم برنده شویم و این شانس را داریم که حداقل قبل از پنالتی ها این کار را انجام دهیم. باید به ضربات پنالتی می رفتیم، جی جی و پنالتی‌زن‌ها خوب کار کردند. اگر تا آنجا پیش می رفت من قرار بود پنالتی ششم را بزنم.

 

 

آتزوری پیش از این تنها یک بار در یورو 1968 طعم قهرمانی را چشیده بود و در فینال های سال های 2000 و 2012 نیز شکست خورده بود.

فلورنزی افزود: "خیلی از آخرین قهرمانی ما گذشته بود، اما اکنون ما و همه ایتالیایی ها از این قهرمانی کاملا لذت خواهیم برد."

 

وقتی فلورنزی مدال طلای خود را در مراسم پس از پایان مسابقه دریافت کرد، آن را جلوی دوربین گرفت و فریاد زد: "مامان ببین، ببین چی گرفتم!"

 

 

یورو 2020 آ اس رم روبرتو مانچینی(سرمربی) تیم ملی ایتالیا الساندرو فلورنزی فدریکو برناردسکی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورو 2020 آ اس رم روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا الساندرو فلورنزی فدریکو برناردسکی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ادامه رقابت‌های جام حذفی و فوتبال باشگاه کشور و در مرحله یک هشتم نهایی نماینده فوتبال استان مرکزی میهمان خود پرسپولیس تهران را شکست داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

در این دیدار برای پرسپولیس اورونوف و آل کثیر در دقایق ۱۱ و ۲۵ گلزنی کردند و برای آلومینیوم نیز مهدی لیموچی و شروین بزرگ در دقایق ۸۵ و ۹۵ گل زدند.
در ادامه و در اولین ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه سینا اسد بیگی پرسپولیس را با ۳ گل پیش انداخت و در وقت‌های اضافه دوم نیز آل کثیر گل چهارم مسابقه را برای پرسپولیس وارد دروازه اراکی‌ها کرد تا این پایان کار نباشد و شروین بزرگ با یک ضربه سر سومین گل آلومینیوم اراک را زد و در ادامه حرکت زیبای لیموچی، موقعیت را برای گلزنی نقی زاده فراهم کرد تا ایم دیدار در وقت‌های اضافه با تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.
در نهایت در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که پس از تساوی در ۵ ضربه پنالتی معمول در تک ضربات با آخرین ضربه پنالتی توسط نقی زاده و مهار ۲ ضربه پنالتی توسط گوهری پیروز میدان لقب گرفت و سرخ پوشان پایتخت را از جام حذفی کنار زد.
پرسپولیسی‌ها در چهارده دوره از ۱۵ دوره گذشته جام حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودند و این‌بار در میان ناباوری هواداران خود در اراک حذف شدند.

دیگر خبرها

  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران