Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:33:21 GMT

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۸۰۲۹

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم

مجید ولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیات قایقرانی استان قم به منظور شناساندن بیشتر این رشته ورزشی به عموم مردم، از بین افراد ۱۲ تا ۲۰ سال در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ای تدارک دیده که در آن افراد پس از ثبت‌نام دو ساعت با لوازم و تجهیزات این رشته و نحوه استفاده آن آشنا می‌شوند و حتی می‌توانند آن را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت‌نام نیاز نیست کار خاصی انجام دهند، بلکه تنها باید به صفحه اختصاصی هیات قایقرانی استان قم در فضای مجازی به نشانی qom.crsa@ مراجعه کرده و فرم الکترونیکی ثبت‌نام را تکمیل کنند و نخستین گام را برای آشنایی و لذت بردن از این ورزش مهیج، جذاب و پر مدال بردارند.

رئیس هیات قایقرانی استان قم با بیان اینکه تمام ورزشکاران و علاقمندان ورزش می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، اضافه کرد: این برنامه برای گروه سنی ۱۲ تا ۲۰ سال در نظر گرفته شده، اما عزیزانی بین ۲۰ تا ۲۵ سال نیز امکان ثبت‌نام دارند تا در صورت فراهم شدن شرایط برای آنها نیز دوره استعدادیابی و آشنایی با قایقرانی برگزار شود.

وی از اجرای این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و ابراز کرد: استخر غدیر در بلوار نواب صفوی برای این طرح استعدادیابی و آموزشی در نظر گرفته شده و علاقمندان می‌توانند با دنبال کردن صفحه اختصاصی این هیات در فضای مجازی به طور دقیق در جریان نحوه اجرای طرح قرار گیرند.

ولی در پایان با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های مختلف این طرح به مسائل بهداشتی نیز توجه ویژه داریم، اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و جمعیت هلال احمر استان قم برگزار می‌شود و علاقمندان به رشته قایقرانی باید با مراجع به نشانی الکترونیکی https://form.avalform.com/view.php?id=15151203 فرم ثبت‌نام را به صورت کامل تکمیل کرده و در صورت نیاز به ارائه توضیحات در کادر مخصوص انتهای فرم، آن را مشخص کنند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم قايقراني استعداديابي استان قم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، هیات‌مدیره خانه موسیقی ایران بعد از چندین جلسه بحث و بررسی در مورد چگونگی تاسیس کانون موسیقی نواحی رای به تشکیل این کانون داد.

بر این اساس مقرر شد از اعضای هیات‌موسس این کانون که متشکل از هنرمندان و نمایندگانی از نواحی مختلف ایران هستند جهت همکاری و همفکری دعوت به عمل آید.

همچنین پیمان بزرگ‌نیا عضو کانون پژوهشگران خانه موسیقی نیز به عنوان مسؤول هماهنگی تاسیس این کانون از سوی مدیرعامل معرفی شد.

کد خبر 6097621 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • زنانی که در کن رئیس شدند