Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تقدیر از کارمندان نمونه ستادی و کشوری معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی هادی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در مراسم صبح امروز دوشنبه (۲۱ تیرماه)، قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، با بیان اینکه در دین مبین اسلام بر الگوسازی‌های نیکو و تأثیر مطلوب آن در زندگی فردی و اجتماعی تأکید شده است افزود: شناسایی و تقدیر از نیرو‌های خدوم در نظام اداری، نوعی الگوسازی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شاخصی که کارمند نمونه را در میان سایرین برجسته می‌سازد «دغدغه مندی» خاص او نسبت به انجام بهینه وظایف و تکالیف خویش است.

هادی الگوسازی از کارمندان پرتلاش و نمونه را یکی از عوامل تسری «تلاش‌مداری» در میان کارکنان ادارات برشمرد و خطاب به کارمندان نمونه حاضر در مراسم یادآور شد: از این پس، توجه و نگرشی خاص نسبت به شما به عنوان یک «الگو» و «نمونه» در محیط شغلی ایجاد می‌شود و این مهم، مسئولیتی بزرگ را بر دوش شما قرار می‌دهد؛ در واقع باید به این موقعیت به چشم یک نعمت الهی نگریست و ضمن شکرگزاری نعمت یادشده، از این پس تداوم تلاش و اهتمام در انجام تکالیف، ارتقای توانمندی‌ها و پرهیز از توقف در این سطح را باید همواره مطمح نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید: آیین نامه اجرایی «لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری» ابلاغ شد

در مراسم صبح امروز که علاوه بر قائم مقام جمعی از مدیران معاونت حضور داشتند از ۴ نفر از کارمندان نمونه ستادی و کشوری در سال ۱۳۹۹ که به پیشنهاد معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه و تأیید کمیته داوری کشوری انتخاب شده‌اند، با اهدای لوح تقدیر به امضای رییس قوه قضاییه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقدیر از کارمندان نمونه معاونت حقوقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تقدیر از کارمندان نمونه معاونت حقوقی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه کارمندان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسن زمانیان امروز (سه شنبه) در سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی برگزار شد به اهمیت عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: اندیشکده‌های جهان باید هر روز بیشتر در این زمینه کار کنند و اهمیت این عملیات روز به روز بیشتر آشکار می‌شود.

وی در مورد آیین تجلیل از استادان برگزیده که هر سال به همت وزارت علوم همزمان با روز معلم برگزار می‌شود، اظهار کرد: اولین جنبه مهم در این آبین، رشد فزاینده استادان برگزیده هر سال نسبت به سال قبل، تعداد گروه‌های برگزیده و میزان جایزه است که نشان می‌دهد عالم و علما در کشور و برای وزارت علوم بسیار مهم هستند.

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تاکید کرد: در این سازمان محور‌های پژوهشی جهان را تا سال ۲۰۵۰ بررسی کردیم و به این محور‌ها شامل میکروالکترونیک، کوانتوم، هوش مصنوعی، موضوع تغییر اقلیم، توسعه گرافن و سوخت پاک نیتروژن رسیدیم.

زمانیان گفت: هر کدام از استادان برگزیده که روی این حوزه‌ها کار کند و طرح تحقیقاتی را پیش ببرند به آنها تا یک میلیارد تومان پژوهانه اختصاص می‌دهیم.

به گزارش آنا، آیین نکوداشت اعضای هیئن علمی نمونه کشوری امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از روسای دانشگاه‌های سراسر کشور واستادان نمونه کشوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در مراسم امروز نکوداشت مقام اعضای هیات علمی نمونه کشور ۶۵ استاد به عنوان نمونه معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

جوان‌ترین استاد نمونه کشوری ۴۵ سال و پیرترین استاد نیز ۷۰ سال سن دارد.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد