Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیریت امور هنری، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سومین فراخوان دو سالانه طراحی پوسترهای عاشورایی را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیریت امور هنری، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از سومین فراخوان دوسالانه طراحی پوسترهای عاشورایی با محوریت نماز ظهر عاشورا و کاروان اسیران رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آثار منتخب هم زمان با آغاز ماه محرم جهت بازدید عموم مردم در سطح جزیره کیش منتشر خواهد شد.
همچنین آثار برگزیده این دوره به همراه دو دوره گذشته در قالب یک کتاب منتشر می شود.
لازم به ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت نام نویسی و ارسال آثار خود تا 10 تیر، می توانند به سامانه جامع هنری کیش به نشانی www.festival.kish.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت