Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: بسیار مهم است که ما شهرک‌ها را به معنای واقعی مسکونی کنیم، یعنی مردم با خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، احساس سکونت و آرامش کنند.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(دوشنبه) در مراسم بهره برداری از طرح‌های بزرگ وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن پس از استماع گزارشی از سوی محمودزاده معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: کار ارزشمندی است که امروز ۱۶ هزار و ۸۸۵ واحد مسکونی در شهر پرند افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گفت: زمان، زمان مناسبی بوده است که در طول یک سال و نیم واحدها تکمیل شده است، مخصوصا اگر محاسبه کنیم کارهای خدماتی هم در کنار واگذاری زمین انجام شده است و قیمت هم طبق شرایط امروز برای کسانی که می‌خواهند صاحب مسکن شوند، قیمت مناسبی است.

وی در خصوص افتتاح ۶۱ پروژه مسکونی دیگر عنوان کرد: بسیار مهم است که ما شهرک‌ها را به معنای واقعی مسکونی کنیم، یعنی مردم با خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، احساس سکونت و آرامش کنند.

رئیس‌جمهور در ادامه این مراسم گفت: به نظر من بخش بسیار مهمی از مسکن و شهرسازی این است که شرایط فعلی و شرایط آینده مسکن در شهرهای جدید، کلانشهرها، باغ‌ها و مناطقی که باید برای حفظ محیط زیست باقی بمانند را ساماندهی کنیم. برای مثال خیابانی که مجموعا ۶ یا ۸ متر است اطرافش برج های حدودا ۲۰ طبقه ساخته شده است که با هیچ معیاری نمی‌خواند.

روحانی در بخش دیگری از این مراسم بیان کرد: موضوع بازآفرینی شهری و بافت‌های فرسوده و همچنین بافت‌های حاشیه‌نشینی بسیار حائز اهمیت است زیرا مردم در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و می‌توان اینها را توسعه داد تا زندگی مردم به یک وضعیت مطلوب برگردد.

وی افزود: در یکی دو استان دیدم که بازآفرینی که در حال انجام است بسیار خوب پیش رفته است. اینکه ما بتوانیم مکانی را فراهم کنیم که مردم در آن سکونت موقت داشته باشند اقدام خوبی است و لازم است بانک ها در این زمینه کمک کنند. کار وزارت راه و شهرسازی در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند