Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 19 از تجربه رویدادهای جدید پویش فرهنگ آپارتمان نشینی در بین همسایگان این منطقه جنوبی با آغاز فصل تابستان خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار این منطقه با اعلام این خبر گفت: 6 رویداد جدید برای تحقق طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی با شعار «همسایه هم» ویژه تابستان 1400 طراحی شده که از 16 تیر در محله دولتخواه جنوبی کلید می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این رویدادها در محورهای 3 گانه مشارکت و همسایگی، محیط زیست با تأکید بر مدیریت پسماند و قوانین حریم خصوصی اجرا و تا پایان شهریور نیز ادامه خواهد داشت.
توکلی با بیان اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته در این منطقه آغاز و با استقبال شهروندان محله دولتخواه جنوبی روبرو شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا منطقه 19 به عنوان یکی از مناطق پایلوت طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی انتخاب و محله دولتخواه جنوبی نیز بعنوان محله هدف برای اجرای طرح مشخص شد.
به گفته شهردار منطقه این طرح در فاز ترویجگری در کل محله دولتخواه جنوبی و در فاز تسهیلگری نیز ویژه اهالی شهرک گلسار اجرا و به تأثیرات مثبت در سیمای شهری و ایجاد حس مشارکت پذیری و تعامل همسایگی منجر شد.
این مسئول تأکید کرد: مهم‌ترین اصل برای بقایای تأثیر پذیری و تغییر نگرش و رفتار شهروندان نسبت به مباحث آموزش شهروندی مشارکت پذیری و احساس تعلق و ارتقاء حس هویت محله ای است که در همین راستا نیز شاهد نتایج مثبت این طرح در شهروندان این محله بوده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگ آپارتمان نشینی محله دولتخواه جنوبی منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود