Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، منصور شکراللهی امروز در نشستی که فرماندار و رئیس بیمارستان۱۲ فروردین کهنوج در محل این بیمارستان اظهار داشت: طی روزهای آینده جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت برای بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت بیمارستان‌های حوزه انتخابیه در منطقه حضور خواهد یافت.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان تصریح کرد: پیرامون بیمارستان جدید نیز با قوت پیگیر آن هستیم و یکی از تأکیدات وزیر بهداشت نیز تسریع در روند مجوزهای بیمارستان جدید است، که حضور معاون درمان وزارت بهداشت، قطعا مراحل اخذ مجوزهای لازم را تسریع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکراللهی بیان داشت :با دستور مقام عالی وزارت یک دستگاه MRI نیز قول مساعد آن داده شده است که در اختیار بیمارستان ۱۲ فروردین قرار خواهد گرفت.

 وی همچنین طی تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خواستار  تهیه ۵۰ تخت بستری فوری به همراه کادر درمان لازم جهت استقرار در بخش کرونا بیمارستان ١٢ فروردین شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در ادامه از رئیس بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج  درخواست کرد که لیست نیازمندی‌های بیمارستان ۱۲فروردین را با آینده‌نگری و به‌صورت جزئی تهیه، تا در نشستی که با حضور  معاون درمان وزارت بهداشت برگزار می‌شود، بررسی و اعتبارات و تجهیزات لازم جذب شود.

شکراللهی همچنین در محل ثبت‌نام متقاضیان جذب در بیمارستان حضور یافت و ضمن شنیدن صحبت‌های جوانان و متقاضیان خاطرنشان کرد: باید طبق شاخص‌های لازم جهت استخدام اقدام شود‌ تا حقی از جوانان این منطقه ضایع نشود.

وی در ادامه به جوانان جویای کار اطمینان داد و افزود: با روی کار آمدن دولت جدید و با توسعه معادن منطقه از جمله معدن تیتانیوم کهنوج، زمینه‌ خوبی برای ایجاد اشتغال جوانان منطقه جنوب استان کرمان حاصل می‌شود.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان 12 فروردین کهنوج تخت بستری بخش کرونا شهرستان های جنوبی کرمان نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان