Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، این پژوهشگاه در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموختگان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور همچنین پیشبرد اهداف و مأموریت‌های پژوهشگاه، با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از میان دانش آموختگان دوره دکتری دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پژوهشگران در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (گرایش های رفتار حرکتی، روان‌شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، جامعه‌شناسی ورزشی و مدیریت ورزشی) جذب می شوند. متقاضیان در همه گرایش‌ها باید درخواست‌ها و پروپوزال‌های خود را در حوزه استعدادیابی ورزشی تنظیم کنند.

مدت‌زمان اعتبار این فراخوان از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ مردادماه است. علاقه‌مندان با در نظر گرفتن شرایط، روزمه و پروپوزال خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی Postdoctoral@ssrc.ac.ir ارسال کنند. هرگونه موافقت با اعطای پروژه پسادکتری منوط به بررسی و موافقت گروه مربوطه، انجام داوری و طی کردن میسر قانونی اجرای این اقدام خواهد بود.

شرایط اختصاصی متقاضیان

پژوهشگرانی می‌توانند برای دوره پسادکتری در پژوهشگاه ثبت نام کنند که واجد شرایط زیر باشند:

دارای مدرک دکتری در حوزه علوم ورزشی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند که حداکثر سه سال از زمان فارغ‌التحصیلی آنان گذشته باشد.

داشتن حداقل سه مقاله ISI در سه سال اخیر (سه مقاله ISC) یا مجری یک طرح تحقیقاتی خاتمه یافته با مشارکت صنعت یا دستگاه‌های اجرایی.  ارائه هر مورد ثبت بین‌المللی اختراع معادل با سه مقاله ISI محسوب می‌شود.

توانایی اشتغال تمام‌وقت به فعالیت پژوهشی در پژوهشگاه در دوره اجرای طرح، پژوهشگر پسادکتری شاغل نباشد. برخورداری از صلاحیت عمومی و نداشتن منع قانونی، ارائه معرفی‌نامه پذیرش از یکی از دانشگاه‌ها/ مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سایر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تراز اول کشور، انطباق سوابق پژوهشی با برنامه و طرح پژوهشی ارائه‌شده توسط مسوول دوره پسا دکتری.

اعضای هیأت‌ علمی، گروه‌های علمی، اعضای هیأت‌ رییسه و همکاران پاره‌وقت پژوهشگاه در اولویت اصلی هستند. همچنین مسوول طرح پسادکتری باید با مرتبه علمی حداقل دانشیار و دارای حداقل پنج مقاله معتبر در سه سال اخیر باشد.

برچسب‌ها پسا دکتری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پسا دکتری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگر پسا دکتری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگر تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال