Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، مهناز ملانظری روز دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی، هنری و اجتماعی پروین اعتصامی به صورت مجازی افزود: این جشنواره در این یک و سال و نیم زمان کرونایی که میزبان حضور دانشجویان نیستیم، فرصتی است که نگاهی به فعالیت هنری دانشجویان شود.

وی ادامه داد: در زمان های سخت به هر دلیل و بهانه ای اشعار شعرا و فعالیت هنرمندان آرامش بخش بوده است، در این ایام ضمن پاسداشت پروین اعتصامی فرصتی ایجاد شد که با دیدن فعالیت  های هنری جوانان حال دلمان خوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه الزهرا خطاب به دانشجویان شرکت کننده در جشنواره فرهنگی، هنری و اجتماعی پروین اعتصامی خاطرنشان کرد: همه هنرمندان و دانشجویان بدانید که با هنرنمایی شما زیبایی روح خود را در دل ما شریک کرده اید.

ملانظری یادآور شد: تفاوت انسان با سایر موجودات در همین توانمندی و خلق است، دانشجویان و جوانان کار هنری را آفریده و خلق کرده اند.

وی عنوان کرد: امید است در این اختتامیه از راه دور و با شیوه های بهره مندی مجازی ارتباط برقرار شود. با وجود اینکه دلتنگ حضور دانشجویان در دانشگاه  هستیم، اما کرونا نتوانست ما را محدود کند، از این رو به صورت مجازی نیز زبان هنر جوانان به ما رسیده است.

به گزارش ایرنا، اولین جشنواره ملی پروین به میزبانی دانشگاه الزهرا، با همکاری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به‌ عنوان عرصه تجلی توانمندی ها و استعدادهای ارزشمند دانشجویان دختر و بستر مناسبی برای انعکاس ظرفیتهای قابل توجه این گروه، با هدف شناسایی، معرفی و ارتقای ظرفیت ها ، استعدادها و توانمندی های دختران دانشجو در زمینه های فرهنگی و اجتماعی به منظور اثربخشی آنان در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور در سطح سراسری برگزار شد.

دانشجویان دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعم از دانشگاه های دولتی ، پیام نور، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان و فنی و حرفه ای در این رویداد ملی شرکت کردند و دستاوردها و توانمندی های آنها در زمینه های ادبی(شامل شعر، داستان، دل نوشته، نمایشنامه، فیلم نامه)، هنری (شامل فیلم کوتاه، عکس، هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، هنرهای کاربردی)، علمی (تلخیص کتاب، نقد کتاب) طرح و ایده با رویکردهای اجتماعی( مسئولیت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، محیط زیست، مدیریت، توسعه اجتماعی، خانواده، هویت ملی، کرونا، جمعیت و ...)، فرهنگی (مذهبی، آداب و رسوم، سبک زندگی و ...) و موضوع آزاد با یکدیگر رقابت کردند.

برچسب‌ها دانشجو پروین اعتصامی دانشگاه الزهرا جشنواره مهناز ملانظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو پروین اعتصامی دانشگاه الزهرا دانشجو پروین اعتصامی دانشگاه الزهرا جشنواره پروین اعتصامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند