Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "بهروز اسدنژاد"، بیان کرد: برخی از بیمه‌گذاران حقوقی عادت کرده‌اند که هرسال نزد یکی از شرکت‌های بیمه‌ای با نرخی کمتربروند و بدهی به جا بگذارند.

وی، افزود: بعضی از شرکت‌های بیمه‌ای که از این بیمه‌گذاران بزرگ آسیب دیدند، به این مساله اعتراض کردند که درنهایت به ایده ایجاد سامانه بدهکاران بزرگ تبدیل شد تا شرکت بیمه‌گر بعدی ،در برخورد با این بیمه‌گذار آگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدنژاد: با بیان اینکه " آثار عملکردی مدیران صنعت بیمه که یک صنعت تعهدی است درهمان سال خود را نشان نمی‌دهد،" توضیح داد:درصنعت بیمه دو رویکرد در عملیات بیمه‌گری می‌توانیم اتخاذ کنیم یک رویکرد سهم بازار و دیگر رویکرد پرتفوی محور.

اسدنژاد توضیح داد:در حال حاضر رویکرد افزایش سهم از بازار در صنعت بیمه غلبه دارد و این رویکرد الزاماتی دارد که یکی از آنها این است که به سوددهی فکرجدی نکنیم و حتی اگر سربه سر شد هم پرتفوی بگیریم.

رییس هیات مدیره شرکت بیمه ملت،افزود: اما در رویکرد پرتفوی محور، قبول پرتفوی مطالعه و محاسبه شده اهمیت دارد زیرا سوداوری برای این رویکرد مهم است چراکه درنهایت می‌خواهند یک رقمی برای سهامداران و ذینفعان باقی بماند.

اسدنژاد، اظهارکرد: بنابراین دومین نکته‌ای که سبب می‌شود بدهکاران در صنعت بیمه خیلی پررنگ نشوند رویکرد سهم از بازاری است زیرا،شرکت‌های بیمه با وجود علم به بدهکار بودن بیمه‌گذار، به امید از دست ندادن وی، آن را جذب می‌کنند.

رییس هیات مدیره شرکت بیمه ملت،،عنوان کرد:بیمه مرکزی در راستای وظایف خود که هدایت امر بیمه است برای ایجاد سامانه بدهکاران بزرگ اشتباهی انجام نداده اما باید برای استقبال بیمه‌گران از این سامانه کارهایی انجام می‌شد که بخشی از آن برعهده سندیکای بیمه است.

وی، اضافه کرد: شرکت‌های بیمه باید منافع خود را تشخیص دهند زیرا اگر هر روزبدهی  این بدهکاران متورم تر شوند باید برای آنها هم دخایر بیمه ای گرفت و از درآمدهای شرکت بیمه کم می‌شود.

اسدنژاد، در پاسخ به اینکه "چرا بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه رابرای ثبت بدهکاران بزرگ خود در این سامانه الزام نمی‌کند." گفت: همه چیز با الزام نمی‌شود شاید بیمه مرکزی اجازه داده تا ابتدا شرکت‌های بیمه به یک بلوغ در این زمینه برسند و از این سامانه نهایت استفاده را بکنند و اگر نشد در گام بعدی به سمت الزام بروند.

پربیننده ترین بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به پارسیان رسید سیاست بیمه مرکزی و شرکت های بیمه‌ای حمایت از حقوق بیمه گذاران است بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به آینده رسید وام های ستاد کرونا در بخش حمل و نقل کفایت زیان ناشی از رکود را نمی کند بیشترین سود عملیاتی صنعت بیمه به پاسارگاد، البرز و دی رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه بدهکاران بزرگ شرکت های بیمه بیمه مرکزی شرکت بیمه صنعت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد

به گزارش «ورزش سه» مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی تردید یکی از متفاوت ترین مربیان خارجی است که در سال های اخیر به فوتبال ایران آمده است. فارغ از آرامش و ادبیات مودبانه ای که او در برابر سوالات غالباً چالشی، یکی از ویژگی های قابل تحسین او، علاقه ای است که نسبت به فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی بروز می دهد. 
این طرز تفکر، دقیقاً نقطه مقابل برخی مربیان اروپایی است که حتی با وجود سال ها حضور در ایران، نگاه بالا به پایین و اظهارنظرهای توام با نیش و کنایه را حفظ می کنند.

* حادثه ای که زندگی مورایس را تغییر داد
به گفته برخی نزدیکان این مربی، ماجرای عجیبی زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرایی که کمتر درباره آن صحبت شده است.
او پیش از اینکه پیشنهاد سپاهان را بپذیرد و به ایران سفر کند، در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه بیهوشی و کما می‌شود و پس از بهبودی، نوع نگاه وی به زندگی به کلی متفاوت شده است.

* می خواهم مسلمان شوم
اما آنچه که مدیران باشگاه سپاهان را شگفت زده کرد، این بود که مورایس چندی پیش به باشگاه مراجعه کرده و می گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»
به منظور راهنمایی این مربی پرتغالی، ابتدا از طریق بخش فرهنگی باشگاه سپاهان، مسائلی در خصوص عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای وی توضیح داده شده و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف مورایس به دین مبین اسلام انجام شده است. وی همچنین در محضر یکی از علما، شهادتین را به زبان جاری ساخته و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردیده است.
نکته دیگر اینکه به موازات این اقدامات،  یک مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار وی، فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات مورایس را برعهده داشته است.

* ازدواج با دختر ایرانی
از مدت ها قبل زمزمه هایی مبنی بر ازدواج قریب الوقوع ژوزه مورایس با یک بانوی ایرانی در جریان بود. موضوعی که همراه با خبر تشرف او به دین اسلام، پررنگ تر شد و رسانه ها نیز درباره آن صحبت کردند.
در این خصوص گفته می شود مسائل شرعی ازدواج مورایس با همسر ایرانی اش اتفاق افتاده و طی چند روز آینده این مراسم به صورت رسمی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست