Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی سه ماهه نخست امسال 257 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد  امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از مشاوره حقوقی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه خدمات حقوقی و قضایی به خانواده‌های تحت حمایت از جمله رویکردهای این نهاد است و مددجویان برای دریافت این خدمات با معرفی مددکاران به کارشناسان این حوزه مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل 31 پرونده مددجویی و پیگیری مسائل حقوقی و قضائی آن‌ها، افزود: در سه ماهه نخست امسال 95 مورد تنظیم دادخوست، شکوائیه، لایحه و اجرای حکم انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه در این مدت 10 پرونده مددجویی برای رسیدگی به کانون وکلا ارجاع شده است، گفت: مددجویان از پرداخت هزینه‌های حق‌الوکاله پرونده‌های قضایی با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار، معاف هستند.

وی در ادامه به ارجاع 95 پرونده حقوقی مددجویان کمیته امداد استان به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی اشاره و اضافه کرد: هزینه ثبت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای مددجویان رایگان است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: جاسم محمدی خدمات قضایی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان