Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:15:17 GMT

اوضاع آشفته سایپا در لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱۳۵۴

اوضاع آشفته سایپا در لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایپا هموراه به باشگاه خوش نام و بازیکن ساز در ورزش ایران شهره بوده است، فلسفه تربیت جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی که در ابتدای فصل مدیران این باشگاه با ابراهیم صادقی مرد وفادار فوتبال ایران و خودشان، پایه ریزی کردند و نتایجی همچون تساوی با پرسپولیس و پیروزی دربرابر استقلال آن‌ها را امیدوار به گذران فصل باشکوهی می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مهرداد سراجی در سکان مدیرعاملی در همان ابتدای این فصل این ورقه امید برای کادر جوان داشت که او هم از این فلسفه حمایت کند.

پیروز قربانی مربی سابق این تیم در مصاحبه های خود آینده‌ای مبهم برای این تیم حتی بعد از پیروزی‌های پیاپی بر ذوب آهن و استقلال را ترسیم می‌کرد، پیش بینی که خیلی زود تفسیر شد و سایپا در مسیر بحران و ناکامی قرار گرفت.

مصاحبه‌های پیروز قربانی خیلی زود کار دست صادقی داد و او به علت فشار‌های که بعد‌ها از آن سخن گفت، عطای استفاده از عنصر ارزشمند کادرش را به لقایش بخشید. اما این پایان مصاحبه‌ها نبود و کیانوش رحمتی دیگر عضو کادرفنی از برخی فشار‌ها لب به سخن گشود.

صادقی به خواست هیئت مدیره و مدیرعامل استعفا داد تا سراجی از انتخاب فراز کمالوند خود را در عرش ببیند، انتخابی که خیلی‌ها آن را مغایر فلسفه باشگاه سایپا خواندند.

اما این تغییر همانطور که پیش بینی می‌شد در باشگاه سایپا با شکست رو به رو شد و کمالوند در هفت مسابقه و از ۲۱ امتیاز ممکن تنها پنج امتیاز کسب کرد تا سایپا گزینه سقوط به لیگ یک باشد.

اما نکته قابل توجه این تغییر روند مصاحبه‌ای بعد از هر ناکامی است، مصاحبه‌هایی که گویی ما مقصر نیستیم و قبلی‌ها مسئول هستند!

سوال این است که فراز کمالوندی که بعد از شکست از استفلال لب به ضعف بازیکنانش گشود، آیا اطلاع ندارد که یارگیری در نیم فصل توسط سراجی انجام شده است؟ یا در زمان عقد قرارداد از شرایط تیم و بازیکنان اطلاع نداشت که استقلال و اعتباری که در کنار فرهاد مجیدی برایش بوجود آمده بود را رها کرد؟

سخنان عجیب کمالوند نشان از عدم تمرکز او دارد، عدم تمرکزی که حضور او را در اردوی تیم ملی کشتی پیش از رقابت حساس برابر استقلال توجیه می‌کند!

اما این پایان حاشیه‌های باشگاهی که مدیرعاملی آن بر عهده سراجی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، نبوده چرا که روز پیش خبر اخراج چهار بازیکن از این باشگاه رسانه ای شد، خبری که ابتدا متصدی رسانه باشگاه، آن را تصمیم کادرفنی اعلام کرد؟! و دقایقی بعد سرمربی تیم آن را تصمیم هیئت مدیره دانست!

بیشتر بخوانید

خط قرمز کمالوند روی نام ۴ بازیکن

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا فراز کمالوند مصاحبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل