Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:43:26 GMT

اعتبار افزایش حقوق کارمندان وزارت علوم تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۱۴۳۵

اعتبار افزایش حقوق کارمندان وزارت علوم تامین شد

معاون وزیر علوم گفت: اعتبار لازم برای افزایش ۵۰درصدی حقوق کارمندان وزارت علوم تامین شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اولین جلسه شورای صنفی کارکنان غیر هیئت علمی ستاد وزارت علوم به منظور پیگیری مطالبات کارکنان، در دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع برگزار شد.

محمدتقی نظرپور گفت: این معاونت در نظر دارد به صورت پیوسته جلسات منظمی با شورا برگزار کند و از دیدگاه‌های آنان مطلع و بر اساس مقررات و ضوابط مربوطه اقدامات لازم را صورت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح تاریخ برخورداری اعضای غیر هیأت علمی ستاد وزارت از سقف افزایش 50 درصدی حقوق و مزایا بیان و تاکید کرد: با توجه به تأمین اعتبار موضوع فوق در فصل هفتم موافقتنامه ستاد وزارت و هماهنگی‌های صورت گرفته شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، انشاالله پس از مبادله موافقتنامه امکان اصلاح احکام و متناسب با تخصیص دریافتی پرداخت‌های لازم انجام می‌شود.

وزارت علوم مصوبه «ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته‌های غیرمرتبط» را لغو کرد

 

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تشکیل شورای صنفی کارکنان مطالبات و نقطه‌نظرات همکاران از طریق این شورا پیگیری و اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد، تا امورات به صورت قانونی و نتیجه‌بخش دنبال شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم وزارت علوم وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنج شنبه در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که با حضور مدیر عامل و کارکنان پتروشیمی بوشهر در عسلویه برگزار شد اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی پتروشیمی بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و امروز هم تعداد ۸۸۸ بسته معیشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تدارک دیده‌اند قابل تقدیر است و امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است که قطعاً این سیاست گذاری‌های وزارت نفت می‌تواند در جهت عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

وی افزود: البته دغدغه‌های جدی هم وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و در این حوزه به صورت مستمر و در تمامی سطوح بر رفع این دغدغه‌ها پیگیری‌های لازم از سوی مجموعه مدیریتی استان در جریان است که مهمترین آنها سهم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی است که نیازمند بازنگری است.

پورات عنوان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی نیاز استان بیش از آن چیزی است که تاکنون محقق شده و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات خاطرنشان کرد: تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان نیازمند توجه اساسی و بازنگری جدی دارد و باید با تلاش و پیگیری ویژه در جهت ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش بسزایی ایفا کند.

وی تاکید کرد: در حوزه اشتغال نیز با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی و تاکید رئیس جمهور محترم بر تحقق این موضوع و تلاش‌های استاندار بوشهر این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

پورات با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پتروشیمی بوشهر قابل تقدیر است، اذعان کرد: در حال حاضر در این پتروشیمی هفت هزار نفر مشغول به کار هستند و جایگاه پتروشیمی بوشهر در اشتغال، توسعه منطقه، ارزش آفرینی اقتصاد و اقتصاد ملی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در ادامه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیروهای بومی این روند توسعه و تداوم داشته باشد.

کد خبر 6088265

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟