Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: پس از طرح موضوع در نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به منظور پیگیری رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران و با پیگیری های انجام شده از طریق رییس دانشگاه و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گروه دوم جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد از فردا علیه کرونا واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" امروز ۲۱ تیرماه با اشاره به نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مدیر بنیاد مسکن استان و معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان افزود: در این نشست ابتدا موضوع تامین واکسن برای جانبازان لیست دوم شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جانبازان بالای ۵۰ درصد بر اساس برنامه ریزی و فهرست اعلام شده از سوی ستاد کرونا واکسن دریافت کرده اند، گفت: اگر جانبازی واکسن دریافت نکرده باشد براساس همین رویکرد واکسن را دریافت خواهد کرد.

پورابراهیمی به نگرانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در زمینه شرایط جانبازان و خانواده آنها در شرایط شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا واکسیناسیون گروه دوم جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در کرمان آغاز می شود و امیدواریم به تدریج با معرفی جانبازان و هماهنگی انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی این لیست تکمیل شود.

وی به کمبود آمبولانس موردنیاز درمانگاه ایثارگران کرمان اشاره کرد و گفت: مقرر شد هفته آینده در نشست مشترک با معاون اداری مالی وزارت بهداشت و درمان هماهنگی لازم در راستای تسریع واگذاری آمبولانس به این واحد درمانی انجام شود.

رییس کمیسیون اقتصادی به واگذاری زمین از طریق بنیاد مسکن به جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز اشاره کرد و افزود: با پیگیری های قبلی مقرر شد هفته آینده جمع بندی و مجوز لازم از طریق بنیاد مسکن با حضور مدیرکل بنیاد جانبازان و مسکن در کمیسیون اقتصادی نهایی شود.

وی گفت: همچنین مکاتبه با شرکت های بزرگ کرمان برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه در کرمان انجام شده و قرار است سهمیه مشخصی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسن کرونا جانبازان كرمان آمبولانس بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد مدیرکل بنیاد انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

این مراسم به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ آئین واگذاری این زمین‌ها گفت: طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی با اشاره به مصوبۀ پنجمین جلسۀ کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، افزود: این مصوبه مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونیِ ۷ هزار نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگرِ دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در استان هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سال‌های گذشته نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعۀ وزارت راه و شهرسازی در استان، تأمین مسکن همۀ ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون، تکلیف تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 6089363

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند