Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز امور بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس فعالیت علمی خود را آغاز کرد.

یاسر زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم از حمایت‌ها و همکاری‌های صمیمانه مسئولان از جمله نماینده، امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان مرودشت قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد راه‌اندازی مرکز بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی در مرودشت هستیم و این میّسر نبود جز با حمایت‌ها و همکاری مسئولان شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و سازمان مرکزی دانشگاه که باعث انگیزه، دلگرمی و قوت قلب ما در راهی که گام گذاشتیم بودند تا بتوانیم گام‌هایمان را محکم برداریم و هدفمان را به پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع افزود: امروز با گشایش دانشگاه بین‌الملل مرودشت افتخار می‌کنیم میان واحدهای منتخب دانشگاه آزاد اسلامی پذیرای دانشجویان خارجی باشیم.

وی در ادامه به ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده به‌صورت پاورپوینت در حوزه‌های مختلف به ویژه دانشگاه بین‌الملل مرودشت پرداخت.

گشایش باب جدید دانشگاه آزاد با مدیریت جهادی

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی آقایی امام‌جمعه مرودشت اظهار کرد: یاسر زارع از زمانی که سکان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را به عهده گرفت با توجه به شرایط سخت این دانشگاه ایثار کرد و با اعتماد به نفس بالا و مدیریت جهادی امروز یک باب جدید در این دانشگاه باز شد و مسئولان و متولیان فرهنگی این شهر به آرزویی که داشتند، رسیدند و قطعاً می‌تواند یک نسیم حیات‌بخش در این دوران باشد.

امید روح جامعه بشری است

جلال رشیدی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت را مایه مباهات دانست و این مهم را به فال نیک گرفت و گفت: در این دانشگاه بعد از سال‌ها این اقدام ارزشمند، مایه مباهات برای شهرستان است و به فال نیک می‌گیریم.

وی امید را روح جامعه بشری دانست و یادآور شد: در این شرایط دشمنان ما با تمام توان و قوا وارد شدند تا روح جامعه که همان امید است را از ما بگیرند و ابزارهای مختلفی هم دارند، مهم‌ترین ابزار آن فضای مجازی است، مادامی که فضای مجازی باعث خودتحقیری ملت ایران باشد و امید در جامعه را از میان ببرد همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا یک جامعه پویا را از هم فرو بپاشد، باید امیدمان را حفظ کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در کالبد دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت امروز یک روح تازه‌ای دمیده شده است و از زمانی که یاسر زارع سکان هدایت دانشگاه را برعهده گرفت، برنامه‌های خوبی و اقدامات مؤثری برای رشد و پویایی این دانشگاه انجام داده و در کنار وی هستیم و او را کمک می‌کنیم.

رشیدی اظهار کرد: امروز با هنر نیروهای انقلابی و جهادی شاهد افتتاح مرکز بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هستیم و امیدواریم با پیگیری‌های لازم با جذب دانشجوی خارجی این این دانشگاه پویاتر و فعال‌تر شود.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1102736 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران