Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود مرادی مجری طرح توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در کرمانشاه تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان را ۱۶۸ مرکز اعلام کرد و گفت : هم‌اکنون تمام دهستان‌های استان مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی دارند.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون سومین استان کشور از حیث تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی است، گفت : این استان از نظر پراکنش دهستانی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی رتبه اول کشور را در اختیار دارد، به نحوی که در تمامی دهستان‌های استان حداقل یک مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۱۶۸ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی دارد، ادامه داد: بالا بودن تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در عین حال که زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است، می‌تواند در افزایش تولیدات کشاورزی استان موثر باشد.

مجری طرح توسعه مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی می‌توانند نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی ایفا کنند، گفت: این مراکز می‌توانند نقش تاثیرگذاری در جهت گیری کشاورزان استان به سمت کشاورزی علمی و گذار از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن داشته باشند.

مرادی سپس ظرفیت‌های کرمانشاه در حوزه کشاورزی را بالا عنوان کرد و افزود: از آنجایی که کرمانشاه یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود، توسعه مراکز غیردولتی می‌تواند در افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی این استان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور اثرگذار باشد.

او ادامه داد: کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی در بخش کشاورزی دارد که با شکوفایی این ظرفیت‌ها میزان تولیدات کشاورزی استان متحول خواهد شد.

مرادی گفت: در مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی خدماتی مثل صدور پروانه، خدمات مشاوره‌ای و فنی، برنامه‌های آموزشی و ترویجی، بازاریابی و... به کشاورزان ارائه می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی محصول کشاورزی اراضی کشاورزی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228471 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی