Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در جلسه وبیناری مسئولان شورای مرکزی، روسا و دبیران شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از وضعیت فعلی کشور و تبیین ضرورت همدلی و همراهی همه مسئولان و نیرو‌های انقلابی برای غلبه و برون رفت از مشکلات موجود، پیروزی جریان انقلابی در انتخابات ۲۸ خرداد را در سایه لطف و عنایت خدای متعال به ملت ایران و همدلی، هماهنگی و تلاش شبانه روزی همه نیرو‌های انقلابی در سراسر کشور برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با تشریح چگونگی شکل گیری شورای ائتلاف و بهره مندی این تشکیلات از تجربیات گذشته، نقش بی بدیل این شورا در کسب موفقیت در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸ و تشکیل مجلس انقلابی، پیروزی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را ادامه همان راه و نتیجه اعتماد عموم مردم به شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب عنوان کرد.

حدادعادل تأکید کرد: تکمیل و ترمیم سازمان و تشکیلات و ادامه ماموریت‌های سازمانی که به دلیل محدودیت‌های پیش آمده به دلیل همه گیری ویروس کرونا در برخی سطوح ناتمام مانده است، اولویت اصلی شورای ائتلاف عنوان کرد و افزود: این مهم باید در اسرع وقت و براساس آئین نامه‌هایی که دبیر خانه شورا ابلاغ می‌کند، به انجام برسد.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی یک تشکیلات کاملا مردمی و انقلابی است که به هیچ حزب و گروه سیاسی وابستگی ندارد، کمک به مسئولان دولتی در سطوح و عرصه‌های مختلف در کنار کمک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در شورا‌های اسلامی شهر‌ها را اولویت کاری دیگر شورای ائتلاف برشمرد و تاکید کرد که باید با دقت و جدیت کامل به سرانجام برسد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر چارجوب آئین نامه‌های ابلاغی و رعایت همه جوانب کاری، اظهار کرد: نظارت برکار مسئولان و مطالبه گری خدمت به مردم توسط مسئولان در کلیه سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه، سومین اولویت کاری شورای ائتلاف در سطوح مختلف تشکیلاتی است.

حدادعادل گفت: توصیه به مسئولان استانی و شهرستانی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی به وحدت با همه جریانات و نیرو‌های انقلابی و پرهیز از هرگونه رفتار تضعیف کننده همدلی و هماهنگی نیرو‌های انقلابی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حداد عادل شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی نیرو های انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم