Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه به منظور حمایت از تیم آلومینیوم و به منظور افزایش تعامل رسانه‌ها می‌باشد و از این بابت که نتوانستیم به صورت مداوم در خدمت شما باشیم پوزش می‌خواهیم.

وی افزود: ریخت و پاش مالی در باشگاه آلومینیوم کذب محض است و ما دست مافیا را از باشگاه کوتاه کردیم و آنها دنبال حاشیه‌سازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: تلاش‌های زیادی برای تبدیل تیم لیگ یکی به لیگ برتر و پوست‌اندازی انجام شده و همچنین تلاش‌های فراوانی برای به وجود آوردن ساختارهای حرفه‌ای شده که این امر زمان و انرژی زیادی را برده و در حال حاضر دیگر به چشم یک تیم محلی نمی‌توان به باشگاه نگاه کرد.

عباسی بیان کرد: با توجه به حاشیه‌ها و تأکید بر حساسیت جدول مسابقات که فاصله یک امتیاز است و با یک برد و باخت سرنوشت تیم تغییر می‌کند دنبال حاشیه نیستم و تمام انتقادات را به جان می‌خرم تا استرس به تیم وارد نشود چون معتقدم که با پاسخگویی امروز به تیم لطمه وارد می‌شود که عقلانی نخواهد بود و تنها دنبال تعامل و دفع تنش‌های موجود هستم.

وی اضافه کرد: در آینده کذب بودن کلیه مواردی را که مطرح شده است اثبات خواهم کرد، البته من آن را در راستای ناکامی در سهم‌خواهی آنها میدانم و خواهش می‌کنم که با حرف‌های بی‌جا و عدم آگاهی لازم به همدلی تیم ضربه نزنند و باشگاه را رها کنند تا به روند خوب خود ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک افزود: ۷۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل پرداخت شده و از این نظر در کشور منحصر به فرد هستیم و اگر شرایط مساعد باشد جزو ۴ تیم اصلی و برتر ایران خواهیم بود.

عباسی با اشاره به فعالیت‌های باشگاه گفت: تا به امروز طبق سند موجود ۴۶۰ میلیون تومان برای ورزشگاه امام خمینی(ره) هزینه کرده‌ایم طبق قوانین سازمان لیگ ما نمی‌توانیم با مستأجر قرارداد اجاره منعقد کنیم و به همین دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در خصوص ورزشگاه خانگی به وجود آمده است که در زمان مقتضی توضیحات لازم را خدمت مردم اراک ارائه خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال انعقاد قرارداد خواهرخواندگی با باشگاه هامبورگ آلمان هستیم که قرار شد نمایندگان این باشگاه برای ساماندهی آکادمی آلومینیوم به اراک سفر کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: صبحت در خصوص شایعات مطروحه را به انتهای فصل و بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر و جام حذفی موکول می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلومینیوم لیگ برتر اراک هامبورگ باشگاه آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد اوسمار باید تمدید شود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس شگفتی جام حذفی بود، گفت: تعویض های اوسمار روی نتیجه به دست آمده تاثیر داشت و امیدوارم از این بازی درس گرفته باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم شرایط حساس و مهمی داشت و با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است، بازیکنان این تیم تمرکز کافی را در جریان بازی نداشتند و پیروزی آلومینیوم یک شگفتی در جام حذفی این فصل بود. مجتبی حسینی با اینکه تیمش دو بار عقب افتاد اما به خوبی توانست بازیکنان خود را به بازی برگرداند.

تعویض‌های اوسمار عملکرد خوبی نداشتند

او ادامه داد: «اوسمار» فکر کرد که تیمش پیروز میدان است و تعویض‌هایی که انجام داد گواه این موضوع بود. به نظرم در کنار اوسمار باید یک مربی ایرانی با دانش کافی نسبت به حریفان حضور داشته باشد تا در چنین مواقعی، نکات مهم را به او یادآوری کند. بلایی که سر پرسپولیس در بازی با آلومینیوم افتاد ممکن است در رقابت‌های لیگ برتر نیز گریبان گیر این تیم شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اوسمار خیلی زود بازیکنان باتجربه را از زمین خارج کرد و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند نتوانستند آن طور که باید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اتفاقات این بازی می‌تواند درس بزرگی برای اوسمار باشد و از الان به بعد باید به دیدار با سپاهان فکر کند.

نباید عملکرد اوسمار را با دیدار با سپاهان سنجید

شافعی در رابطه با دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: قطعاً سپاهان یکی از تیم‌های خوب و پُر مهره در لیگ برتر است و همچنان شانس قهرمانی را در این فصل دارد. در برخی از خبرها خواندم که ماندن اوسمار در پرسپولیس به این بازی بستگی دارد، من جای مدیریت باشگاه بودم هرگز چنین کاری نمی‌کردم که بخواهم با یک بازی عملکرد سرمربی تیم خودم را زیر سوال ببرم. به عنوان مثال تیم بارسلونا در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و ال‌کلاسیکو را هم واگذار کرد اما مدیران باشگاه با یک برنامه‌ریزی صحیح تصمیم به تمدید قرارداد با ژاوی گرفتند.

او تصریح کرد: پرسپولیس از زمانی که زیر نظر اوسمار بوده از لحاظ تاکتیکی به ثبات رسیده است و بازیکنان خیلی زیبا بازی می‌کنند. همچنان بازیکنان جوان پرسپولیس هم می‌توانند در کنار سایر نفرات به کار گرفته شوند تا در فصل آینده تیم بهتری را از پرسپولیس شاهد باشیم. امیدوارم پرسپولیس ۶ بازی باقی مانده خود را پیروز شود تا بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل اول پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • سوپرگل اورونوف به آلومینیوم اراک | ببینید
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان