Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:57:31 GMT

رحمتی برای پوکر در پیروزی نقشه می‌کشد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۲۹۱۱

رحمتی برای پوکر در پیروزی نقشه می‌کشد (عکس)

سرمربی جوان تیم فوتبال پدیده در رویای رسیدن به یک اتفاق ویژه و دستاورد در سال نخست سرمربیگری خود است.

به گزارش "ورزش سه" شاید برای خوش‌بین‌ترین هوادار مشهدی هم تصور چنین روزهایی که پدیده بخواهد با عبور از مشکلات پرشمار مالکیتی و مدیریتی به کورس سهمیه آسیایی نزدیک شود و نتایج بد خود در نیم فصل اول را جبران کند و سه پیروزی متوالی را مقابل تیم‌های قدرتمندی چون تراکتور، سایپا و نفت مسجدسلیمان جشن بگیرد، ممکن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما مهدی رحمتی و کادرفنی جوان و البته استقلالی پدیده در کنار بازیکنان جوان و کم نام و نشانی که در اختیار داشتند، در هفته‌های گذشته همه نگاه‌ها را به خود دوخته‌اند و در کانون توجهات قرار دارند، چرا که حالا تیم پدیده مشهد یکی از کاندیداهای صعود به لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید و در کورس رقابت سهمیه آسیایی شانس بالایی دارد.

 

 

با شکست گل‌گهر مقابل تراکتور، شاگردان مهدی رحمتی می‌توانند با پیروزی در قائمشهر مقابل نساجی، هم چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ بیستم را جشن بگیرند و هم خود را با 40 امتیاز، بالاتر از تیم‌هایی چون فولاد، تراکتور، گل‌گهرو  آلومینیوم اراک در رتبه چهارم جدول قرار دهند.

 

جایگاهی که در فاصله سه هفته به پایان لیگ برتر می‌تواند پدیده‌ای‌ها را برای دومین‌بار به کسب سهمیه آسیایی امیدوار کند، آن‌ها دو فصل قبل با هدایت یحیی گل‌محمدی و البته مجتبی سرآسیایی به سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کردند و تا مرحله گروهی پیش رفتند و حالا با هدایت مهدی رحمتی بار دیگر در چنین موقعیتی قرار دارند.

 

 

مهدی رحمتی به دقت در روزهای گذشته تمرینات بازیکنان خود را رصد کرده و امیدوار است بتواند با انتخاب بهترین ترکیب، به روند پیروزی‌های تیم خود در قائمشهر ادامه بدهد و پدیده را در آستانه کسب سهمیه آسیایی قرار دهد؛ هر چند که مشهدی‌ها در قائمشهر کار دشواری را خواهند داشت، چرا که رقیب آن‌ها برای بقا در لیگ برتر، به سه امتیاز مسابقه نیاز مبرمی دارد.

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی سهمیه آسیایی مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم