Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-به دنبال نشست اخیر استاندار هرمزگان با رؤسای سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور مالیاتی کشور، سهم شهرستان پارسیان از عوارض آلایندگی عسلویه ابلاغ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به دنبال نشست اخیر استاندار هرمزگان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و امیدعلی پارسا رییس سازمان امور مالیاتی کشور، سهم استان هرمزگان از عوارض آلایندگی منطقه عسلویه ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری مقام عالی اجرای استان در سال 98، کمیسیون مربوطه برگزار شد و طبق قانون و براساس پایش محیط زیست سهم مناطق تحت تاثیراز آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی تعیین شد و سازمان برنامه و بودجه آن را برای اجرا ابلاغ کرد اما به دلیل طرح برخی ایرادات از سوی دیوان عدالت اداری، اجرای آن به تأخیر افتاد که با پیگیری‌های اخیر استاندار هرمزگان، این اشکال قانونی رفع و برای اجرا ابلاغ شد.

استانداران هرمزگان و فارس در سال 98 نیز طی دو نشست که با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شده بود، موضوع پرداخت سهم عوارض آلایندگی را پیگیری کرده بودند.

استان بوشهر شامل سه شهرستان عسلویه، کنگان و جم در مجموع 64.3 درصد، استان فارس شامل دو شهرستان مهر و لامرد 23.8 درصد و پارسیان هرمزگان 11.9 درصد از سهم عوارض آلایندگی عسلویه را دریافت خواهند کرد.

بر اساس ابلاغ معاون رئیس جمهور، با توجه به عدم اعلام تغییر در وضعیت آلایندگی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، مقادیر تعیین شده تا زمان اعلام نسبت‌های جدید مصوب کمیته، لازم الاجرا خواهد بود.

در رابطه با اخذ سهم عوارض آلایندگی همکاری دستگاه قضایی استان با استانداری در تحقق این مهم اثرگذار بود. 

آلایندگی معدن "تاش" شاهرود رفع شدرنوی فرانسه متهم به فریبکاری درباره آلایندگی خودروهای خود شد50 میلیارد تومان عوارض آلایندگی به زرقان اختصاص یافت

انتهای پیام/864/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سهم عوارض آلایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد

ایسنا/هرمزگان نماینده رئیس دستگاه قضا در سفر به استان هرمزگان عازم شهرستان بشاگرد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ در آستانه سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندانهای کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا عازم شهرستان بشاگرد شد.

رئیس سازمان زندانهای کشور در این سفر با حضور در گلزار شهدا با مسئولان این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نیز قرار است تا امشب در رأس یک هیأت عالی قضایی به هرمزگان سفر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور