Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:37:02 GMT

پلتفرم نوین و هوشمند استخدام نیروی کار رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۲۱۰

پلتفرم نوین و هوشمند استخدام نیروی کار رونمایی شد

پلتفرم نوین و هوشمند استخدام در بازار کار با عنوان ایران HR توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است، در این پلتفرم رزومه افراد جویای کار  بارگذاری می شود و کارفرمایان نیز با  انتشار  آگهی نیاز سازمانی خود را معرفی کرده و می توانند افراد مورد نیاز خود در شغل مورد نظر را از طریق این پلتفرم هوشمند جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یاسر نثاری دبیر علمی این رویداد از طریق این پلتفرم نوعی ارتباط مستقیم بین افراد جویای کار و کارآفرینان ایجاد می شود.

وی بیان کرد: حدود ۵۰۰ شرکت ایرانی با این پلتفرم و ارائه آماری از اولویت کارفرمایان در جذب نیروی کار و چالش های موجود در استخدام همکاری کردند، امیدوار یم که فرایند استخدام نیروهای کار  سهل تر و اصولی تر گردد  و از هدر رفتن نیروهای انسانی جلو گیری به عمل آید.

در رویداد مدیریت منابع انسانی امروز که در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد موضوعاتی از قبیل نقش رهبری در مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان های بزرگ (موردکاوی ریتیل)،   راهکارهایی برای جذب، استخدام و مدیریت منابع انسانی، جذب استعداد در شرکت‌های نوآور و استارتاپ ها،  برند کارفرمایی، نقطه عطف فرایند جذب،  جذب استعداد در نسل Z و گوش شنوای سازمانی در قالب سخنرانی و پنل ارایه شد.

 نسل زد (Z Gin) به فرزندان بشر در دوره ای گفته می شود که از وقتی چشم به جهان گشوده‌اند در اطراف خود به‌طور گسترده‌ای با فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر وب جهان‌گستر، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسانی فوری، خدمات پیام‌کوتاه، ام‌پی‌تری پلیرها، تلفن‌های همراه، و یوتیوب مواجه بوده‌اند. به همین دلیل برخی به این نسل نام شهروندان دیجیتال داده‌اند.

برچسب‌ها استخدام دانشگاه دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه دانش بنیان ها استخدام دانشگاه دانش بنیان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سدهای مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

کد خبر 6097746

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند