Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:03:57 GMT

بارسلونا رقیب لیورپول در راه جذب ستاره پرتغالی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۳۲۶۶

بارسلونا رقیب لیورپول در راه جذب ستاره پرتغالی

رناتو سانچز هافبک جوان پرتغالی در فهرست خرید بارسلونا نیز قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رناتو سانچز پس از دورانی ناموفق در بایرن مونیخ و سوانسی در نهایت توانست برای لیل خوش بدرخشد و یکی از عوامل قهرمانی فصل گذشته این تیم بود. رناتو در یورو 2020 نیز توانست برای پرتغال بازی کند.

یورگن کلوپ روی رناتو نظر مثبت دارد ولی بارسلونا نیز تبدیل به رقیب لیورپول در راه جذب رناتو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیل با مشکلات مالی دست به گریبان است و مشکلی با جدایی رناتو ندارد.

 

 

 

 

رناتو که در لیل کمی از توجهات عمومی دور شده بود، در یورو 2020 بار دیگر توانست ارزش هایش را ثابت کند. او هرچند اغلب بازیکن ثابت نبود ولی با حضور در میدان تفاوت ها را رقم زد. رناتو در یورو 2016 یک پدیده18 ساله بود و نقشی مهم در قهرمانی پرتغال داشت.

طبق ادعای اسپورت 10 فرانسه، بارسلونا در یورو 2020 به دقت عملکرد رناتو را زیر نظر داشت و حالا به این نتیجه رسیده است که او می تواند گزینه خوبی برای تقویت خط میانی باشد. لیل برای فروش رناتو 20 میلیون یورو می خواهد.

 

 

 

 

بارسا در سال های اخیر ستاره های پرتغالی چون آندره گومز و نلسون سمدو را در اختیار داشت که هر دو جدا شدند و سال گذشته نیز فرانسیسکو ترینکائو برای این تیم بازی می کرد و او نیز ماه گذشته به ولورهمپتون قرض داده شد.

 

رناتو سانچس لیورپول بارسلونا لیل تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رناتو سانچس لیورپول بارسلونا لیل تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم