Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز دوشنبه در جلسه ستاد حجاب و عفاف در فرمانداری آستارا گفت: دشمنان در فضای مجازی بستر بی حجابی و بی عفتی را فراهم می کنند و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از مدارس و دانشگاه ها آغاز شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا اضافه کرد: شهدا در وصیتنامه های خود به رعایت حجاب زیاد سفارش کرده اند و در مسیر پایداری حجاب، خون های زیادی ریخته شده است و سوق یاقتن جامعه به بی عفتی که سبب افزایش طلاق و بی بندوباری می شود از دلایل شلوغی دادگاه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تبلیغات دشمن، بدبینی مردم نسبت به اسلام را هدفگذاری می کند و بانوان و دختران جامعه باید با بهره ‌گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، زنان و دخترانی انقلابی و اسلامی باشند و تحت تاثیر دشمن قرار نگیرند.

وی اظهار کرد: حفظ عفاف و حجاب مستلزم ترویج فرهنگ اسلامی و فاطمی است و برای تحکیم بنیان خانواده باید به پوشش و لباس مناسب ارزش قائل شویم و به فرهنگ فاطمی رجوع کنیم.

وی با گرامیداشت ۲۱ تیرماه روز ازدواج و عفاف و حجاب و سالروز ازدواج علی (ع) و فاطمه (س)، گفت: زن و مرد در بخش های دینی و اعتقادی مکمل همدیگر هستند و باید به نیازهای معنوی هم توجه داشته باشند و مسئولان نیز بستر ازدواج آسان جوانان را بیشتر فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری آستارا هم در این جلسه گفت: بنا به اهمیت استفاده از ظرفیت دستگاه ‌ها جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، هر اداره ملزم به پیگیری موضوعات عفاف و حجاب است و در این راستا از ظرفیت سمن ها استفاده شود.

سعید میرقربانی افزود: حضرت فاطمه (س) در زندگی فردی و اجتماعی، بهترین الگوی بانوان است و با رعایت عفاف و حجاب، در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، الگوی موفق و کامل یک زن را به جهانیان نشان داد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب آستارا مسئولیت اجتماعی ازدواج ساده امام علی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب آستارا مسئولیت اجتماعی روز عفاف و حجاب آستارا مسئولیت اجتماعی ازدواج ساده امام علی عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش

دریافت 39 MB کد خبر 6096687

دیگر خبرها

  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است