Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوازی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی و شهرخودرو افزود : به پایان لیگ نزدیک شدیم و با توجه به این که چهار بازی باقی مانده حساسیت بازی‌ها و شاریط مسابقات متفاوت شده است.

وی ادامه داد : همه تیم‌ها اعم از بالای جدول و پایین جدول در هفته‌های پایانی برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند و همین موضوع حساسیت بازی‌ها و دشواری آن را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی شهرخودرو با بیان این که بازی سختی با نساجی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: هرچند بازی سختی با نساجی داریم، اما مثل همیشه تلاش می‌کنیم برای سه امتیاز وارد زمین شویم. این تیم در لیگ امسال تغییرات زیادی از ابتدای فصل داشت. اما همیشه تیم محکم و پرانرژی و منسجمی بود.

نوازی افزود: تیم ما هم به جایگاه شخصیتی لازم رسیده و در بازی‌های اخیر خیلی خوب عمل کردیم. امیدوارم فردا با توجه به این که شرایط تیم خیلی خوب است بازی خوبی ارائه دهیم و سربلند به مشهد برگردیم.

شهرخودرو در حال حاضر با کسب ۳۷ امتیاز از ۲۶ بازی رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد. نساجی نیز از ۲۶ بازی ۲۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

دیدار نساجی و شهرخودرو سه‌شنبه ۲۲ تیر از ساعت ۲۱ در استادیوم وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

داوری این دیدار توسط عباس راکی انجام می‌شود و ولی کاووسی، رحیم حاجی‌پور و پیمان فرخی‌مهر او را در این مسابقه همراهی خواهند کرد.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران محمد نوازی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران محمد نوازی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمد نوازی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند