Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:30:06 GMT

نساجی بازی سختی برابر تیم شهرخودرو دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۴۱۷۰

نساجی بازی سختی برابر تیم شهرخودرو دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت شامگاه دوشنبه درنشست خبری پیش ازبازی تیمش نساجی مازندران مقابل تیم شهر خودرو مشهد افزود: با تیم خوب و یکدست شهر خودرو بازی داریم، این تیم با جایگاه جدولی که اکنون دارد، نشان دهنده کیفیت بازی و کادر فنی خوبی این تیم است. وی ادامه داد، تیم شهرخودرو در سه هفته گذشته بازی‌های لیگ، یکی از تیمی‌هایی بوده که توانسته همه امتیازهای ممکن را کسب کند و این نشان دهنده لیاقت و توانایی‌های کادر فنی و بازیکنان این تیم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم نساجی با بیان این مطلب که کار سختی مقابل تیم خوب شهرخودرو مشهد داریم، تصریح کرد، با این وجود امیدواریم که بتوانیم با تلاش بازیکنان واهداف تاکتیکی آقای الهام برای تیم نساجی مقابل تیم شهر خودرو دارند، برابر این تیم برسیم.

به جای اظهارنظر داوری بر عملکرد تیمی تمرکز داریم

صداقت همچنین درخصوص داوری هفته‌های اخیر لیگ برتر نیز گفت: سیاست کلی باشگاه نساجی و شخص سرمربی همیشه حفظ احترام برای همه داوران است و نظر خاصی نداریم و همیشه به جامعه داوری احترام گذاشتیم. وی ادامه داد، مسائل داوری را هم به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم و تابع قانون هستیم و دخالتی در این مسائل وحواشی آن نداریم و سعی می‌کنیم به جای پرداختن به این مسائل تمرکزمان روی مسائل فنی باشد.

تغییرات در ترکیب نداریم

مربی تیم نساجی مازندران همچنین نسبت به اظهارنظرهای در خصوص تغییرات زیادی در ترکیب این تیم نیز گفت، اتفاقاً تیم نساجی به ثبات مطلوبی رسیده و یکی از تیم‌هایی بودیم که در هفته‌های اخیر ترکیب تقریباً ثابتی داشته است. صداقت اضافه کرد، البته تغییر جزئی که در ترکیب داشتیم، به محرومیت یا مصدوم شدن بازیکنان ما بوده و درغیران ترکیب تقریباً ثابتی در طول بازی‌های فصل داشتیم.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ازساعت ۲۱ سه شنبه شب ۲۲ تیرماه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم مدعی شهرخودرومشهد است.

تا پایان هفته بیست وششم این رقابتها تیم شهرخودرومشهد با کسب ۳۷ امتیاز در رده هشتم ونساجی مازندران هم با کسب ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارند.

کد خبر 5256566

منبع: مهر

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران قائم شهر ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا اردبیل ایلام اراک سیستان و بلوچستان حجاب و عفاف عکس استانها نساجی مازندران تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با یک دیدار آغاز می‌شود و فردا با هفت بازی دیگر پیگیری می‌شود.


در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه ۱۷ ازدیبهشت ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.


نساجی که پس از رفتن مهدی رحمتی و آمدن ساکت الهامی، جانی دوباره گرفت و پس از دو برد شیرین مقابل تراکتور و ذوب آهن چند پله در جدول صعود کرده فردا به مصاف پرسپولیس می‌رود که در چند سال گذشته همواره یک پای قهرمانی این رقابت‌ها بود.


بازیکنان نساجی خوب می‌دانند که فردا مقابل قرمز پوشان تهرانی کار راحتی ندارند، اما آنها هم قسم شده اند که در چند بازی آخر لیگ، همه حریفان را مغلوب و سهمیه استان مازندران را در لیگ برتر حفظ کنند.


هواداران پرشور استان مازندران و قائم شهر فردا با تشویق‌های ممتد خود، یار دوازدهم نساجی خواهند بود تا این تیم بتواند پیروز از میدان خارج شود و مازندران در سال آینده هم در لیگ برتر سهیمه داشته باشد.

 

در جدول رده بندی تیم پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم و تیم نساجی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

برنامه هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
گل گهرسیرجان - شمس آذر قزوین
ساعت ۱۹ 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم اراک
 ساعت ۱۷

سپاهان - استقلال خوزستان
۱۸:۱۰

نساجی مازندران - پرسپولیس
۱۸:۱۵

ملوان انزلی - هوادار
۱۹:۳۰

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
۱۹:۳۰

فولاد خوزستان – تراکتور تبریز
۱۹:۳۰

استقلال تهران - ذوب آهن
۲۰:۳۰

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن