Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از اتاق ایران، عضو هیات رئیسه اتاق ایران با اشاره به قطع برق صنایع گفت: بر اساس اولویت‌بندی انجام شده، شاهد قطع برق صنایع و واحدهای تولیدی هستیم و هیچ حمایتی از آنها در برابر قطع برق انجام نمی‌شود.

کیوان کاشفی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه، با بیان اینکه این قطع برق بخش تولید را با چالش‌های جدی و تعطیلی مواجه کرده، خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحدها تولیدکننده کالاهای اساسی موردنیاز مردم هستند و با این شرایط نمی‌توانند به تعهدات تولید خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق کرمانشاه اظهار کرد: در کنار قطعی برقی که بر صنایع تحمیل می‌شود اما هیچ حمایتی از واحدهایی که برق آنها قطع شده در زمینه تسهیلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و ... صورت نمی‌گیرد.

او معتقد است در شرایطی چنین فشاری به صنایع وارد شده، لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از آنها صورت بگیرد.

کاشفی سپس درباره نحوه عملکرد دستگاه‌ها در زمینه تحقق نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نیز افزود: تقاضا داریم دستگاه‌ها همکاری بیشتری در زمینه ارائه عملکرد خود درباره نام‌گذاری امسال داشته باشند.

او اضافه کرد: دستگاه‌هایی مانند بانک‌ها باید عملکرد خود را در زمینه پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش و ... و همچنین سایر دستگاه‌ها مانند تأمین اجتماعی و مالیات نیز اقدامات خود را در زمینه مشوق‌ها و بخشودگی‌ها ارائه دهند تا ببینم در سال جاری چه پشتیبانی و مانع‌زدایی واقعی برای واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

رئیس اتاق کرمانشاه از وضعیت مکانیزاسیون تجهیزات کشاورزی استان و افرادی که برای دریافت تراکتور پشت نوبت هستند یاد کرد و افزود: یکی از راهکارهایی که می‌تواند به تأمین تراکتور کمک کند واردات آن است.

کاشفی با بیان اینکه تراکتور کالای لوکس یا تزئینی نیست که برای واردات آن سخت‌گیری شود، گفت: پیشنهاد می‌شود تعرفه واردات تراکتور کاهش یابد یا حتی صفر شود و اگر نیاز باشد این مهم را از طریق شورای گفت‌وگوی ملی پیگیری خواهیم کرد تا تقاضایی که برای تراکتور وجود دارد پاسخ داده شود.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قطع برق حمایت های مالیاتی و بیمه ای دستگاه ها قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل‌های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.

به گزارش ایرنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

وی نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

کد خبر 749967

دیگر خبرها

  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت