Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر ، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی علی‌نژاد عصر امروز بازدیدی از اردوی تیراندازی داشتند.

* علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در ابتدا توضیحاتی درباره تیم اعزامی به المپیک داد و گفت: رشته ما تجهیزمحور است و چون سلاح‌ها از خارج وارد می‌شود، کار ما سخت بود. مربیان ما با طراحی تمرین آنلاین کار را پیش بردند به طوری که ایران برای برخی کشورها الگو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین سهمیه المپیک تاکنون در این دوره برای تیراندازی به دست آمده است و ما تا الان پیروز میدان هستیم. امیدوارم از المپیک هم با دست پر برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.

* مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این بازدید خطاب به ورزشکاران، عنوان کرد: خوشبختانه امسال ما نسبت به حضورمان در تاریخ المپیک سهمیه‌های زیادی کسب کردیم و این نشان می‌دهد تلاش همکاران ما، کمیته، فدراسیون‌ها و ورزشکاران جواب داده است.

وی افزود: المپیک امسال متفاوت است اما به عنوان مهمترین رویداد ورزشی محل حضور نخبگان است. مدیران و مسئولان ورزش کشور تلاش کردند بهترین شرایط برای ورزشکاران فراهم شود و حالا به نقطه حساسی رسیدیم. یقین داریم همه کاروان تلاش می‌کنند بهترین نتایج را بگیرند. احساس من این است این دوره در تیراندازی اتفاق ویژه‌ای رخ می‌دهد و این رشته هم در جمع رشته‌های مدال‌آور المپیک قرار می‌گیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر تیراندازی المپیک تیراندازی وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند