Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی گفت: هر ساله این مجامع تشکیل می‌شوند و هیئت‌های استانی با توجه به عملکردی که فدراسیون قایقرانی در طول سال دارد، نظر خود را در مورد شرایط فدراسیون اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت برای رساندن قایق‌های جدید انجام شد و فردا این کار را نهایی می کنیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر این قایق‌ها به دستمان برسند. ان شاءالله ورزشکاران بتوانند با تمرین کردن با این قایق ها، خود را برای مسابقات آسیایی آماده کنند و در آن مسابقات بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم. مبلغ تامین قایق‌ها را با توجه به روند رو به رشد یا افولی نرخ ارز، نمی توانم بگویم؛ چون ممکن است منتقدان سوء استفاده کنند. نوع هر قایقی متفاوت است، اما فکر می‌کنم میانگین ۱۵۰ میلیون تومان قیمت قایق‌ها باشد. این قایق‌ها یک نفره و ۲ نفره خواهند بود.

او ادامه داد: این قایق‌ها چینی و اسم برند آن اینتک است. این قایق‌ها در سال ۹۶ خریداری شده و امیدوارم وقتی به دستمان رسید، کیفیت مطلوب را داشته باشند و بتوانند نیاز‌های بخشی از ورزشکاران را برآورده کنند. امیدوارم این قایق‌ها به دلیل گرمای کانتینر‌ها در گمرک، دچار صدمه و آسیب نشده باشند.

او در مورد حضور مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) در این مجمع گفت: وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونانش به مجموعه آزادی آمدند و از نزدیک شرایط ورزشکارانی را که به بازی‌های المپیک و پارالمپیک اعزام می‌شوند مشاهده کردند. خوشحالم که این اتفاق رخ داد، زیرا ورزشکارانمان متوجه این موضوع می شوند که مسئولین ورزش، نگاه ویژه‌ای به عملکرد آن‌ها خواهند داشت. با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا، توانستیم به ورزشکاران پاداش دهیم. یک گروه تجاری و فدراسیون قایقرانی، مواردی را به عنوان هدیه به ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و مربیانی که زحمت فراوانی در این زمینه کشیده اند، اهدا کردند. زمان نداشتیم و تعداد اهدا کنندگان کاهش پیدا کرد. امیدوارم پس از بازی‌های المپیک، به دیگر ورزشکارانی که پاداش نداده ایم، بتوانیم پاداش دهیم و این مشکل را هم حل کنیم.

او در خصوص شرایط ۲ ورزشکار پارالمپیکی (بهروزی راد و اسماعیل جانبی) گفت: آن‌ها هم مانند تمامی ورزشکاران، تمرینات خود را انجام می‌دهند. امروز صبح به گفت‌وگو با آن‌ها پرداختم. خداراشکر در سلامتی کامل به سر می‌برند و شیوه نامه‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند. همین که آن‌ها سلامت هستند، باعث خوشحالی من و خانواده قایقرانی است. امیدوارم این ۲ ورزشکار، شهریور ماه به مسابقات پارالمپیک اعزام شوند و بتوانیم نتایج خوبی را در این مسابقات (در رشته کایاک و روئینگ) برای کشورمان رقم بزنیم.

او در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، تمام تمهیدات را اندیشیده اند و ورزشکاران با گرفتن پاروهایشان، به مسابقات اعزام می‌شوند. پاروها، پارو‌های شخصی خود ورزشکاران است و با خودشان به مسابقات المپیک می‌برند.

بیشتر بخوانید

اگر می‌خواهیم در المپیک مدال کسب کنیم باید در مسابقات جهانی حضور پر رنگ داشته باشیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی پارالمپیک توکیو المپیک توکیو فدراسیون قایقرانی قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود