Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: فغعالیت رمز ارزهای مجاز حداقل تا شهریور ماه و تا رفع مشکل خاموشی و تامین کمبودهای انرژی در استان قزوین ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه عصر دوشنبه به ریاست دادستان قزوین در محل دادستانی برگزار شد.

محمد قاسمی در این جلسه اظهارداشت: رمز ارزها یک ظرفیت برای کسب درآمد در شرایط رکود اقتصادی است اما متاسفانه به دلیل کاهش بارش ها و کمبود تولید برق با چالش هایی مواجهیم که باید مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: البته باید به نحو مطلوب از این صنعت سودآور استفاده کنیم هر چند هنوز قوانین آن به روز نیست و چالش هایی در این عرصه داریم که باید برطرف شود.

دادستان قزوین یادآورشد: وقتی فعالیت رمز ارزهای مجاز تا شهریور ماه ممنوع شده حتما باید با جدیت بیشتری از فعالیت واحدهای غیر مجاز جلوگیری کنیم.

وی اظهارداشت: اولویت اول ما تامین برق صنعتی و خانگی است لذا از مردم درخواست می کنیم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند زیرا به دلیل گرم شدن هوا و کاهش بارش ها در تامین انرژی مشکل داریم.

دادستان قزوین در خصوص نظارت بر بهره برداران معادن هم اظهارداشت: اهالی ساکن در نزدیکی معادن همواره در معرض تهدید و آلودگی هستند و در سود معادن سهمی ندارند لذا باید سازمانهای متولی فقط به صدور مجوز اکتفا نکنند بلکه مراقب باشند تا دیگران متضرر نشوند و فرصتها به تهدید تبدیل نشود.

قاسمی اضافه کرد: درسطح استان پیگیر هستیم تا اگر خسارتی به بیت المال، افراد و منابع طبیعی وارد شده حتما جبران شود و این پرداخت ها جزو هزینه تولید است.

وی اظهارداشت: شاید در استان ها اختیار زیادی در این عرصه نداریم اما لازم است منافع انفال به مردم منطقه برسد و مردم محدوده معادن حتما  برخوردار شوند و اشتغال و عمران منطقه باید فرق کند.

دادستان قزوین یادآورشد: در مورد مشکلات ایجاد شده در  سایت پسماند محمد آباد باید با مدیران قبلی به عنوان ترک فعل برخورد شود زیرا مشکلات مربوط به دوره جدید نیست و هنوز نتوانسته ایم به نقطه قبل بازگردیم و شهرداری قزوین در مشکلات سایت کمترین نقش را داشته اما امروز باید برای ساماندهی آن مشارکت جدی کند.

وی گفت: آنقدر برای شهرداری قزوین هزینه های جانبی ایجاد کردیم که در این کارها مشکل دار می شود و قادر نیست بسرعت وضعیت را سامان دهد.

قاسمی اضافه کرد: شهرداری باید بتواند از زباله درآمد ایجاد کند و همه باید کمک کنیم تا این سایت درآمدزا برای استان باشد و سایر دستگاهها هم برای همراهی و حل مشکل همراهی کنند.

وی اظهارداشت: از ۱۲ نقص و مشکل رصد شده در سایت محمدآباد تعداد ۴ مورد رفع شده و امیدواریم همه مشکلات سایت محمد آباد را از جانب  شهرداری نبینیم و تلاش کنیم این سایت به یک مجموعه استاندارد تبدیل شود.

دادستان قزوین گفت: تامین امنیت و آسایش برای مردم رسالت همه و جمع آوری زباله یک کار مهم است تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وی در خصوص مشکلات ناشی از غرق شدن در کنال آبیاری دشت قزوین هم اظهارداشت: علیرغم اقدامات ایمن سازی که توسط شرکت آب منطقه ای انجام شده همچنان شاهد غرق شدن افرادی در آن هستیم لذا باید نقاط حادثه خیز را شناسایی کنیم و رفع خطر شود.

قاسمی افزود: ایمن سازی نقاط خطرساز کانال آبیاری دشت قزوین از وظایف متولیان و شرکت آب منطقه ای است و اگر اقدام نشود باید دیه داده شود که از بیت المال است لذا بهتر است این اعتبار را در ایمن سازی هزینه کنیم.

وی گفت: صیانت از حقوق عامه وظیفه فردی و سازمانی است و همه باید کمک‌ کنند تا این حقوق احیا شود که در این راستا می توانیم از مدیران با تجربه خود استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد قاسمی دادستان قزوین دادستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی