Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود عباس‌زاده مشگینی عصر دوشنبه در حاشیه دیدار با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار که صرف مرمت و بهسازی راه های روستایی استان اردبیل می‌شود نسبت به پارسال افزایش دارد.

وی اظهار کرد : ضمن توافق به عمل آمده با رییس سازمان راهداری کشور مقرر شد مسیر مشیران به قلعه قهقهه به طول ۳۰ کیلومتر در مشگین‌شهر امسال بهسارزی و آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : همچنین توافق شد تا مسیر قوشا در بخش ارشق که پنج کیلومتر آن سال گذشته آسفالت شده بود  نیز بهسازی و آسفالت شده و این راه فرعی به علت حجم زیاد رفت و آمد و جابجایی بار به مسیر اصلی ارتقا یابد.

وی ادامه داد : یکی از عمده مشکلات راهداری مشگین شهر مستهلک بودن ماشین آلات اداره راه‌سازی آن می‌باشد که رییس سازمان راهداری برای تامین اعتبار لازم به منظور خرید یک دستگاه گریدر برای این اداره و نیز تعمیر سایر ماشین آلات راهداری آن درصورت نیاز قول مساعد داد.

فرماندار مشگین شهر نیز در این دیدار گفت: این  شهرستان از لحاظ وسعت و پراکندگی روستاها بزرگترین شهرستان استان اردبیل است.

اکبر صمدی با اشاره به وجود یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در مشگین شهر افزود : با وجود این مقدار راه، مستهلک بودن امکانات و ماشین آلات اداره راهداری این شهرستان مشکلات عمده ای را در نگهداری از این محورها به وجود می‌آورد.

او گفت: بخش خصوصی در مسیر مشگین‌شهر به موییل به طول ۱۴ کیلومتر که به علت وجود آب‌های گرم معدنی متعدد یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه می‌باشد طی دو سه سال اخیر ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده اما هنوز فقط هفت کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و بقیه خاکی است.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات راهداری و راهسازی استانی افزود: از این گذشته این اعتبارات بطور ۱۰۰درصد تخصیص نمی‌یابد و نگهداری از آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

او ادامه داد: با اینکه احداث بزرگراه و چهار بانده کردن باندها باعث خوشحالی می‌باشد اما نصب گاردریل، خط کشی، تعویض روکش و در مجموع نگهداری از آن‌ها یکی از  دغدغه‌های اداره راه شهرستان مشگین‌شهر می‌باشد.

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری در سفر دو روزه به استان اردبیل از جاده‌های این استان و پروژه‌های در دست اجرای راهداری در نقاط مختلف بازدید و ساختمان جدید اداره راهداری و حمل و نقل مشکین شهر را افتتاح کرد.

مشکین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۵ کیلومتری غرب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر استان اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشگین شهر استان اردبیل رییس سازمان راهداری استان اردبیل مشگین شهر اداره راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

فرماندار کرمان گفت: باتداوم بارش ها، ترمیم دریواسیون ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی امروز - پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی (خاکی) که طی بارندگی اواخر هفته گذشته دچار خسارت، آب بردگی، یا بر اثر طغیان سیلاب و رودخانه تخریب شده بود، با تلاش عوامل راهداری شهرستان کرمان بازگشایی و تیغ زنی و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه پل که در معرض سیل بودند، مجدداً بازدید و تنقیه و لایروبی شدند، افزود: در حال حاضر با تداوم بارش‌ها طی روزهای آینده ترمیم دریواسیون‌ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان در حال انجام است.

کد خبر 750133

دیگر خبرها

  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است