Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گروه‌های جهادی، سپاه، ارتش و انتظامی به معنای واقعی کف میدان مقابله با کرونا و در کنار کادر بهداشت و درمان استان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمد هاشمی شهری امشب در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونای استان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: سپاه، ارتش و انتظامی در زمینه مقابله با پیک جدید شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان به معنای واقعی کف میدان هستند که این همراهی و همدلی جای تقدیر ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به ضعف جدی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر یک هزار و 600 تخت فعال در استان داریم که 135 تخت ما در مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خالی است.

موافقت وزیر بهداشت با واکسیناسیون خبرنگاران سیستان و بلوچستان/ بیماران کرونایی استان رایگان درمان می‌شوندپای درد دل کادر درمان سیستان و بلوچستان؛ پروتکل‌های بهداشتی را به خاطر عزیزانتان رعایت کنید + فیلمچالش خیران در قالب طرح "هم‌نمک" برای کمک به نیازمندان سیستان و بلوچستان + تصاویر

وی افزود: در پیک قبلی 250 تخت داشتیم که هیچ وقت از 70 درصد بیشتر پر نشد اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده و مجموعه‌ای از عوامل موجب شد از اواخر خردادماع وارد موج جدید و ابتدای تیرماه وارد فاز شیوع انفجاری شدیم.

هاشمی شهری گفت: گروه‌های مردمی و جهادی و سپاه در زمینه بیماریابی و درمان بیماران کمک‌های قابل تقدیری داشته‌اند و با تمام توان در کنار کادر درمان استان هستند که جای تقدیر ویژه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در زمینه دارو و سرم کمبودی در استان نداریم و در زمینه تولید اکسیژن مورد نیاز قول‌های مساعدی از ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گرفته‌ایم که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: در زمینه نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان استان با ضعف جدی مواجه هستیم و در واقع هر نفر از نیروهای ما جای دو نفر کار می‌کنند و با این شرایط مدیریت شیوع کرونا در استان مناسب بوده است.

انتهای پیام/392/  ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید