Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:27:18 GMT

حق فسخ باورنکردنی نیازمند در پرتغال!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۰۳۴

حق فسخ باورنکردنی نیازمند در پرتغال!

قرارداد پیام نیازمند با باشگاه پورتیموننزه پرتغال رسمی شد و این باشگاه خبر آن را اعلام کرد .

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که لیگ برتر فوتبال ایران هنوز در حالی برگزاری است و سه هفته از آن باقیمانده و مسابقات جام حذفی نیز در راه است، باشگاه پورتیموننزه به خرید ایرانی خود برای خط دروازه صحه گذاشت و این گلر 26 ساله را به عنوان دروازه‌بان این فصل خود معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مطلبی که در سایت باشگاه پورتیموننزه منتشر شده، مدت قرارداد پیام نیازمند تا سال 2024 عنوان شده و هم‌چنین 10 میلیون یورو حق فسخ برای آن در نظر گرفته شده که عدد عجیب و غریبی است.

 

به نوشته وبسایت پورتیموننزه، در پرتغال باشگاه‌های مختلفی برای جذب این بازیکن با یکدیگر در رقابت بودند و در نهایت نیازمند این تیم منطقه آلگراوه پرتغال را انتخاب کرد؛ نیازمند در جام ملت‌های آسیا 2019 حاضر بوده و فوتبال خود را از باشگاه پیکان آغاز کرده و بعد از آن به سپاهان پیوسته و پیش از پورتیموننزه عضو این باشگاه بوده است.

 

همچنین گروه مدیریتی باشگاه پورتیموننزه از پیام نیازمند به علت باور داشتن به پروژه ورزشی ارائه شده توسط باشگاه تشکر کرده و و برای او بزرگ ترین موفقیت های شخصی و ورزشی را در دفاع از دروازه آلوینگرا آرزو می کند.


خوش آمدید پیام!


ما آلگاروه هستیم، ما پورتیمئو هستیم، ما پورتیموننزه هستیم!

پیام نیازمند فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیام نیازمند فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس

رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

طرفداری | کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

تبریک، قهرمانان!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • مهارت‌های عجیب و باورنکردنی در مستطیل سبز / فیلم
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • عکس‌هایی باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه