Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@21:44:58 GMT

بیرانوند: با توصیه طارمی به بواویشتا رفتم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۲۴۵۹

بیرانوند: با توصیه طارمی به بواویشتا رفتم

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که امید زیادی برای درخشش در فوتبال اروپا دارد، فصل نه چندان خوبی را در آنتورپ بلژیک پشت سر گذاشت. بیرانوند که در اکثر مسابقات آنتورپ نیمکت نشین بود، تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه کند و با امضای قرارداد قرضی و یک‌ساله، راهی بواویشتا پرتغال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ پرتغال برای بازیکنان ایرانی محل مناسبی برای رشد و پیشرفت و همچنین نشان دادن توانایی‌های فوتبالی بوده است.

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی چند سال در تیم ماریتیمو حضور داشت و در پایان فصل گذشته جزو دروازه‌بان‌های تاثیرگذار پرتغال معرفی شد.

همچنین مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران که یک سال را در تیم ریوآوه توپ زده بود، فصل گذشته به تیم بزرگ پورتو رفت و عملکرد بسیار درخشانی از خودش بر جای گذاشت.

علیرضا بیرانوند هم با در نظر گرفتن مسائلی از این دست، کشور پرتغال را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده و امیدوار است در چالش جدیدش موفق باشد؛ بخصوص اینکه با بازیکنی نظیر طارمی برای حضور در پرتغال هم مشورت کرده است.

بیرانوند در این خصوص به روزنامه «رکورد» پرتغال گفت: تصمیم گرفتم این چالش جدید را بپذیرم تا به خودم ثابت کنم که توانایی دارم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران که در این تیم و همچنین پرسپولیس با طارمی همبازی بوده است، اظهار کرد: بله، من با طارمی صحبت کردم. او توصیه کرد که با باشگاه بواویشتا قرارداد امضا کنم و به پرتغال بیایم چون بواویشتا یک تیم قدیمی است و حتی قهرمان شده است.

بیرانوند ادامه داد: بهترین عملکرد خودم را ارائه می‌دهم و امیدوارم هواداران بواویشتا انرژی زیادی به ما بدهند.

روزنامه رکورد همچنین با اشاره به تاثیر حضور بیرانوند بر شبکه‌های اجتماعی باشگاه بواویشتا نوشت: «ورود بیرانوند به بواویشتا، در شبکه‌های اجتماعی باشگاه تاثیر داشته است. فقط در ۲۴ ساعت اول، بازیکنان بواویشتا شاهد افزایش ۱۰ هزار دنبال کننده بوده‌اند. همچنین در تعداد نظرات و پسندیدن مطالب شبکه‌های اجتماعی، رشد ۱۵ درصدی ایجاد شد.»

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پورتو طارمی بواویشتا علیرضا بیرانوند لیگ پرتغال ماریتیمو امیر عابدزاده دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!