Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پیام نیازمند با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۴ به پورتیموننزه پرتغال پیوست. باشگاه پورتیموننزه ضمن تشکر از دروازه‌بان جدید ایرانی خود برای پذیرش پیشنهاد این باشگاه، از وجود بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی در قرارداد نیازمند خبر داد.

این دروازه‌بان ۲۶ ساله که در تیم پیکان به فوتبال کشورمان معرفی شد، در سه فصل اخیر لیگ برتر در سپاهان بازی کرد و در پایان این فصل عازم پرتغال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبسایت پورتیموننزه، در پرتغال باشگاه‌های مختلفی برای جذب این بازیکن با یکدیگر در رقابت بودند و در نهایت نیازمند این تیم منطقه آلگراوه پرتغال را انتخاب کرد؛ نیازمند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حاضر بوده و فوتبال خود را از باشگاه پیکان آغاز کرده و بعد از آن به سپاهان پیوسته و پیش از پورتیموننزه عضو این باشگاه بوده است.

همچنین گروه مدیریتی باشگاه پورتیموننزه از پیام نیازمند به علت باور داشتن به پروژه ورزشی ارائه شده توسط باشگاه تشکر کرده و و برای او بزرگ ترین موفقیت های شخصی و ورزشی را در دفاع از دروازه آلوینگرا آرزو می کند.

خوش آمدید پیام!

ما آلگاروه هستیم، ما پورتیمئو هستیم، ما پورتیموننزه هستیم!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیام نیازمند پورتیموننزه پورتیموننزه پیام نیازمند خبر ویژه لیگ برتر پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز