Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته سی و سوم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل میهمان خود قشقایی شیراز رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و یک هفته زودتر از اتمام مسابقات لیگ یک به دسته دو فوتبال ایران سقوط کرد. 

فرشاد پیوس برای این دیدار حساس در ترکیب چوکا از آیدین قویدل، کنعان طاهر نژاد، امیرحسین صالحی، یامین فلاح، پرهام جوادی، ایمان شوریابی، سعید خردمند، حسین پاپی، علی مصطفایی، علی امیری، و مهدی محمد یاری استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل اول تیم چوکا را در این دیدار پرهام جوادی به ثمر رساند ولی چوکایی‌ها نتوانستند از سه امتیاز ارزشمند خود محافظت کنند و پس از آن دو گل دریافت کردند که باعث شد یک هفته مانده به پایان لیگ دسته یک به فراموشخانه لیگ دو سقوط کنند. 

متاسفانه فصل گذشته نیز به دلیل سوء مدیریت‌های انجام گرفته در سال گذشته شاهد سقوط سپیدرود به لیگ دو بودیم که با تمام تلاش‌هایی که بازیکنان و کادر فنی این تیم انجام داد نتوانست مجدد به لیگ دو برگردد، چوکا تالش هم با پیشینه فوتبالی فراوان بیش از بیست سال طول کشید تا بتواند با تلاش‌های فراوان فرشاد پیوس به لیگ یک بازگردد که متاسفانه مجدد به لیگ دو بازگشت. 

علاوه بر مشکلات مالی و نداشتن ثبات مدیریتی، نداشتن ورزشگاه استاندارد نیز ازجمله دلایل سقوط چوکا پرهوادار بود و آن‌ها نتوانستند به دلیل استاندارد نبودن استادیوم خانگی‌شان در شهر تالش میزبان حریفان‌شان باند و تمام دیدار‌های خانگی را در رشت میزبانی کردند. 

امشب خیلی‌ها با سقوط چوکا اشک ریختند، تقصیر نه از کادر فنی است و نه از بازیکنان، آن‌ها نیاز به ثبات دارند، برای معیشت نیاز به دستمزد دارند و وقتی پول نباشد نمی‌توان انتظار داشت. 

فاجعه فوتبال گیلان فراتر از سقوط چوکا تالش است و احتمال سقوط شهرداری آستارا، بهترین تیم نیم فصل اول لیگ دسته یک نیز بود تیمی که در نیم فصل دوم فقط ۷ امتیاز کسب کرده بود، اما آستارایی‌ها برای بقا، این هفته پیروز شدند تا از سقوط فرار کنند. 

به گزارش فارس، هفته آینده چوکا تالش در یک دیدار تشریفاتی آخرین حضور خود در لیگ آزادگان را تجربه خواهد کرد و در شهر سیرجان به مصاف آرمان گهر می‌رود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال گیلان سقوط شیراز چوکا تالش چوکا تالش سقوط چوکا لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد

آلمریا تنها دو فصل در لالیگا دوام آورد.

طرفداری | آلمریا پس از دو فصل در لالیگا، دوباره راهی سگوندا دیویژن شد.

آلمریای قعرنشین در هفته 33 لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در فاصله پنج هفته به پایان لیگ، سند سقوط خود به سگوندا دیویژن را امضا کرده باشد. آلمریا در 33 بازی فصل جاری لالیگا، تنها یک پیروزی کسب کرد، 11 بار به تساوی رضایت داد و 21 بار شکست خورد تا فقط 14 امتیاز کسب کند. آن ها که ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند، 67 گل دریافت کردند تا با وجود داشتن خط حمله ای بهتر از تیم هایی چون آلاوز و رایو وایکانو که در رده های چهاردهم و پانزدهم قرار دارند، طعم تلخ سقوط را بچشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم