Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، در نامه محمد رضا شانه ساز، آمده است.

پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا پیرامون امکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و با توجه به تعدد معرفی نامه‌های صادره که با هدف تسهیل و تسریع در واردات انواع واکسن‌های معتبر کووید ۱۹ صورت گرفته و با عنایت به اینکه پس از سپری شدن بیش از سه ماه از آغاز صدور این معرفی نامه‌ها هنوز هیچ وارداتی توسط شرکت‌های مذکور به نتیجه نرسیده است و از آنجایی که حسب اعلام نمایندگی‌های کشورمان متاسفانه مذاکرات تعدادی از این شرکت‌ها بدون هیچ دستاورد منطقی، تنها موجب افزایش قیمت منابع در دسترس قبلی گردیده است، بدینوسیله اعلام می‌دارد پیرو مکاتبات قبلی انجام شده جداگانه با شرکت‌های مذکور، کلیه معرفی نامه‌های صادره که از تاریخ صدور را آن بیش از ۶۰ روز سپری شده است از درجه اعتبار ساقط می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجددا تاکید می‌گردد با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته درخصوص افزایش تولید داخل، من بعد کلیه معرفی نامه‌ها صرفاً ۶۰ روز اعتبار داشته و پس از آن به طور خودکار از درجه اعتبار ساقط می‌گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا واکسن کووید ۱۹ سازمان غذا و دارو واردات واکسن کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان موج پنجم کرونا معرفی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند

پس از اعتراف شرکت آسترازنکا در خصوص عوارض خطرناک واکسن کرونای خود، این شرکت شروع به جمع آوری این واکسن از سراسر دنیا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شرکت داروسازی انگلیسی آسترازنکا ادعا کرد که واکسن کووید خود به نام واکسیفریا را که یکی از اولین واکسن‌های تولید شده در زمان شیوع کرونا بود، به دلایل تجاری و مازاد شدن دوز‌های به‌روز شده، لغو کرده است.

براساس گزارش النشره، سخنگوی آسترازنکا گفت: با توجه به اینکه از آن زمان (شیوع کرونا) تاکنون واکسن‌های زیادی برای کووید-۱۹ ساخته شده‌اند، واکسن‌های به‌روز شده مازاد در دسترس هستند، این امر منجر به کاهش تقاضا برای واکسووریا شده است که دیگر توقف تولید شده است.

این امر پس از آن صورت گرفت که آسترازنکا آوریل گذشته برای اولین بار اعتراف کرد که واکسن ضد کروناویروس آن می‌تواند عوارض جانبی کشنده‌ای مانند لخته شدن خون را ایجاد کند.

بر اساس آنچه روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد، آسترازنکا با شکایت دسته جمعی چند میلیون پوندی از سوی ده‌ها خانواده که اعلام کردند آنها یا عزیزانشان به دلیل واکسن معیوب این شرکت مریض یا کشته شده اند، مواجه است. وکلای آنها بر این باورند که برخی از این ادعا‌ها می‌تواند به ۲۰ میلیون پوند غرامت برسد.

آسترازنکا که در کمبریج مستقر است با این اتهامات مخالفت می‌کند، با این وجود در یک سند قانونی که در فوریه گذشته به دادگاه عالی انگلیس ارائه شد اعتراف کرد که واکسن آن در موارد بسیار نادری می‌تواند باعث پایین آمدن پلاکت خون و لخته شدن خون شود. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • جزییات صادرات و واردات دارو اعلام شد/ واردات ۱۳ درصد کاهش یافت
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر