Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:18:38 GMT

هنوز به صعود امیدواریم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۸۴۵

هنوز به صعود امیدواریم

ایسنا/فارس سرمربی تیم ایمان سبز شیراز هدف اصلی تیمش را بقا در رقابت های این فصل لیگ دسته سوم می داند اما نیم نگاهی هم به صعود دسته دوم دارد.

فرزین زارع که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت این تیم را به عهده گرفته به ایسنا گفت : آمادگی خوبی داریم اما فشردگی مسابقات کمی اذیتمان می کند. ما هر پنج روز یک بار مجبوریم بازی کنیم و با توجه به اینکه بعضی بازی ها هم روی چمن مصنوعی انجام می شود، تعداد آسیب دیدگی ها بالا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایمان سبز در هفته سیزدهم رقابت ها، شامگاه سه شنبه ۲۲ تیرماه در بندرماهشهر به مصاف تیم دوم جدول خواهد رفت. زارع در خصوص این مسابقه گفت : این مهمترین بازی فصل ماست. دیدار با تیم دوم جدول که اگر پیروز شویم مدعی صعود خواهیم بود و اگر شکست بخوریم، خیلی باید بجنگیم تا سقوط نکنیم.  برای این بازی هم دو بازیکن مصدوم داریم. اما تیم ما نسبت به قبل، همدل تر شده است و با دو پیروزی که در دو بازی اخیر کسب کردیم، توانسته ایم وضعیت تیم را بهبود ببخشیم.

سرمربی جوان ایمان سبز افزود : از زمانی که هدایت ایمان سبزرا بر عهده گرفتم، سعی کردم تیم را جوانتر کنم. ۱۲ بازیکن مسن تیم که کارایی لازم را نداشتند، در اختیار باشگاه قرار دادم و شش بازیکن از تیم امید و جوانان را به تیم اصلی آوردم و حالا تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها هستیم.

وی گفت :  باشگاهی که این همه روی رده های پایه سرمایه گذاری کرده و تیم های امید و جوانانش در لیگ های کشوری حضور دارند، باید بتواند از آنها در رده بزرگسالان هم استفاده لازم را ببرد که ما در حال انجام این کار هستیم.

زارع یکی از مشکلات برگزاری مسابقات را امکانات ضعیف بعضی شهرستان ها عنوان کرد و گفت : هفته قبل، دو روز پیش از مسابقه با تیم صنعت ابریشم اصفهان، به ما خبر دادند که باید در شهرکرد بازی کنیم. ورزشگاه شهرکرد نه رختکن داشت، نه پروتکل ها رعایت شده بود و به طور کلی شرایط مناسبی نداشت. حتی تا یک ساعت قبل از شروع بازی ما، مدرسه فوتبال در این زمین حضور داشت.

سرمربی ایمان سبز شیراز افزود : یکی دیگر از مشکلات این است که بازی های خانگی ما روی چمن مصنوعی شهید دستغیب برگزار می شود که باعث افزایش آسیب دیدگی ها می شود. پس از هر مسابقه در زمین مصنوعی، باید سه چهار روز ریکاوری کنیم اما با توجه به فشردگی مسابقات نمی توانیم و این باعث می شود که در خیلی از بازی ها بازیکنان اصلی مان را از دست بدهیم.

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه ده تیمی برگزار می شود. در پایان ۱۸ هفته رقابت، تیم های اول و دوم هر گروه به علاوه بهترین تیم سوم گروه ها، راهی لیگ دسته دوم خواهند شد. همچنین تیم های هشتم، نهم و دهم هر گروه به زیرگروه سقوط می کنند و بدترین تیم هفتم گروه ها نیز به آنها خواهد پیوست. هم اکنون ایمان سبز با ۱۸ امتیاز تیم چهارم جدول گروه سوم این رقابت هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته سوم فوتبال استانی ورزشی ایمان سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان