Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ساماندهی بازار آشفته خرید و اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است که باید با جدیت در دولت آتی دنبال شود. اقبال شاکری درباره اولویت‌هایی که باید در وزرات راه و شهرسازی دولت آتی دنبال شود، بیان کرد: با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه مجریه، بارقه امیدی برای رفع مشکلات مردم ایجاد شده است و امید است با همسویی که ایشان با قوه مقننه دارند، هم افزایی برای رفع مشکلات مردم شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اظهار کرد: وزیری که به مجلس نیز معرفی می‌کنند باید توانایی پاسخگویی به مطالبات مردم را داشته باشد و دارای کارنامه‌ای قوی باشد. باید مشخص باشد که آثار عملکرد وی در مسئولیت قبلی چه بوده و چه گره‌هایی از مشکلات مردم گشوده است. چه میزانی با شجاعت و پاک دستی نقش خود را ایفا کرده و چقدر به نیرو‌های جوان اهمیت داده است. این فرد باید از توانایی لازم برای پیشبرد برنامه‌های کاربردی در سطح ملی برخوردار باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی بازار آشفته خرید و اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این وزارتخانه است که باید با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی بحث ساماندهی بازار مسکن و تامین مسکن است، این وزارتخانه باید حداقل سالی یک میلیون واحد مسکن ساخته و در سال جاری نیز باید حداکثر تا آبان این قرارداد بسته شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: در حوزه راه‌های مواصلاتی نیز اتصال بزرگراه‌ها و خطوط ریلی به شمال و جنوب و شرق و غرب کشور و ایجاد برقراری ارتباط با مرز‌های کشور از اولویت‌هایی است که باید دنبال شود. توسعه خطوط ریلی کشور و جبران عقب ماندگی‌ها در این حوزه از دیگر اقداماتی است که باید با جدیت دنبال شود.

شاکری با بیان اینکه همچنین بروز رسانی ناوگان حمل و نقل درون شهری از دیگر اولویت‌هایی است که باید در وزارت راه دولت سیزدهم دنبال شود، افزود: اکنون ما شاهد فرسودگی در اتوبوسرانی، مترو و خطوط ریلی کشور هستیم که نیازمند اورهال و نوسازی می‌باشد. از سوی دیگر جبران کمبود‌های موجود در ناوگان حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی از دیگر مسائلی است که باید دنبال شود. همچنین سامانه‌های موجود در حوزه حمل و نقل باید یکپارچه شده و به صورت آنلاین به ویژه در مبادی ورودی و خروجی اطلاعات را جمع آوری کنند. / ایسنا برچسب ها: ساماندهی ، بازار آشفته ، مسکن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Oey

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ساماندهی بازار آشفته مسکن ساماندهی بازار بازار آشفته وزارت راه دنبال شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه چهار تن گوشت گرم گوسفند و گوساله در بازار روزهای زیرپوشش خبر داد. - اخبار استانها -

حسین علی‌زینلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران محترم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اختصاص یافته است.

وی افزود: توزیع گوشت نیم شقه ران گوسفندی به قیمت 297 هزار تومان، نیم شقه سر دست گوسفندی 292 هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله وارداتی به مبلغ 299 هزار تومان، سردست گوساله 298 هزار تومان، گردن گوساله 290 هزار تومان، ران گوساله 303 هزار تومان، قلوه گاه گوساله 285 هزار تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرفه‌های عرضه‌کننده بازارها مراجعه کنند.

زینلی‌زاده تأکید کرد: این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.

رشد 43 درصدی تولید مرغ در استان البرز دستور ویژه استاندار البرز در راستای نظارت و تنظیم بازار

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر رو به کاهش است و این امر به منظور ایجاد تعادل هر چه بیشتر و مهار قیمت در بازار و برای اینکه همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش بیشتر قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم