Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: صندوق کارآفرینی امید در ایلام عملکرد 100 درصدی در اعطا تسهیلات اشتغال پایدار روستایی داشته و 910 میلیارد ریال برای یک هزار و 520 طرح با اشتغال 2 هزار و 227 نفر توسط صندوق پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام که با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین اهداف شورای هماهنگی ایجاد وحدت رویه، انسجام بخشی بین مدیران اجرایی استان ها، ارتقا سطح تعاملات سازمانی، دانش افزایی مدیران، ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی، هماهنگی، تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی، پیگیری مسائل و سیاست‌های وزارتخانه، اتخاذ تدابیر لازم در مسائل مرتبط و استفاده از ظرفیت دستگاه های تابعه دربرگزاری مناسبت های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال گذشته 15 نشست شورای هماهنگی مدیران استان ها در ایلام برگزار شد که با توجه به ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها، ایلام به عنوان استان برگزیده انتخاب شده است.
شیرخانی ادامه داد: انسجام، وحدت و همدلی در مجموعه مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث هم افزایی شده است و این مجموعه در حوادثی همچون سیل، زلزله، کرونا و اربعین در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغالزایی، توسعه سرمایه گذاری، حوزه درمانی و ... خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.
وی با اشاره به بهره مندی بخش عظیمی از افراد جامعه، طیف ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه اشتغال خرد و پایدار کردن کسب و کارهای کوچک و خرد رسالت اصلی و اولویت صندوق بوده که پرداخت تسهیلات ابزاری برای دستیابی به این اهداف است.
22 تیر 1400 08:51
کد خبر : 242,070
کلیدواژه ها: شیرخانی,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام,صندوق کارآفرینی امید, تسهیلات,اشتغال پایدار روستایی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی ایلام صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم