Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج جامعه فرهنگیان گیلان گفت: معلمان بسیجی در گیلان به دانش‌آموزانی که در دوران شیوع کرونا دچار افت تحصیلی شدند تدریس می‌کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ علی رفاهتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: هسته‌های علمی و آموزشی گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان در دروس مختلف به دانش‌آموزانی که در دوران تعطیلی مدارس دچار افت تحصیلی شدند تدریس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج جامعه فرهنگیان سپاه گیلان تصریح کرد: این گروه‌های جهادی توسط بسیج فرهنگیان در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان گیلان شناسایی شدند و برای انجام اقدامات جهادی اعلام آمادگی کردند.

رفاهتی عنوان داشت: همچنین گروه‌های علمی آموزشی مذکور در شبکه شاد نیز به دانش‌آموزان فراخوان می‌دهند و بخشی از کلاس‌های جبرانی و تقویتی به صورت جهادی توسط معلمان بسیجی در فضای شاد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات بسیج فرهنگیان در جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان محروم افزود: خانواده‌‌های دانش‌آموزانی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند توسط بسیج فرهنگیان و مدیران مدارس شناسایی می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه فرهنگیان سپاه گیلان ابراز داشت: با اجرای آموزش مجازی برخی از این دانش‌آموزان امکانات حضور در کلاس‌های مجازی را نداشتند و این خود زمینه ترک تحصیل آن‌ها را فراهم آورد.

رفاهتی گفت: دانش‌آموزان محروم به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشین و صعب‌العبور توسط مدیران مدارس شناسایی و با همکاری همه رده‌های بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش تعدادی تبلت و گوشی هوشمند در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش هر ساله از شهریورماه و در شرف آغاز سال تحصیلی جدید سعی می‌کنند تا از منابع مختلف آورده‌های مالی تهیه‌ و بخشی از ملزومات آموزشی دانش‌آموزان محروم را فراهم کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه فرهنگیان سپاه گیلان اظهار داشت: همچنین همه رده‌های بسیج فرهنگیان در شهرستان‌های گیلان با همکاری خیرین و اولیای خیر دانش‌آموزان این ملزومات آموزشی را تهیه و در اختیار دانش آموزان محروم قرار می‌دهند. 

رفاهتی درباره اقدامات انجام شده در جهت نوآوری فرهنگیان در تدریس گفت: هسته‌های علمی در مدارس برای ایجاد جذابیت در آموزش مجازی و به‌کارگیری روش‌های مبتکرانه در تدریس نظراتی را ارائه‌ می‌دهند که این نظرات جمع‌آوری و برای اجرا به تمامی شهرستان‌های استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/614/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه فرهنگیان دانش آموزان محروم بسیج فرهنگیان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در جمع فرماندهان نزاجا و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های سراسر کشور که به‌صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت شغل شریف معلمی، افزود: طبق آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، معملی شغل انبیای الهی و نوعی عبادت در تحقق دستورات متعالی خداوند منان است؛ چرا که معلمان تداوم‌بخش راه انبیای الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند؛ به همین سبب معلمان در هر رده و جایگاهی از مقامی والا و ارزشمند برخودار بوده و تکریم جایگاه و نام آنان، امری ضروری است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش نیز بنا به اقتضائات آموزشی و اصول تدوین و تهیه شده در ارتش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی جامعی برای کارکنان وظیفه و پایور وجود دارد؛ به همین سبب می‌توان چنین گفت که امر آموزش و تربیت در این نیرو، مرهون خدمات و تلاش‌های مداوم و شبانه‌روزی معلمان و اساتیدی است که با بهره‌گیری از برترین دانش‌های نظامی، به‌روزترین تجربیات و آخرین سبک‌های آموزشی، به تعلیم و تربیت نیرو‌های انسانی مخلص، مؤمن و ماهر مشغول هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد: شهادت شهید مطهری که خود مظهری تمام‌عیار از معلمی الهی، آموزگاری اخلاق‌مدار و جهادگری کوشا در عرصه آشنا کردن جوانان با حقایق ناب و انوار متعالی اسلامی بود، نمودی از مجاهدت بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر روحانیون عزیزی است که در تمامی دوران و برهه‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر معلمان و اساتید، به تعلیم و تعالی اخلاق جامعه و ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی مبادرت ورزیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص