Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:31:56 GMT

رشد ۳۰ درصدی آمار ازدواج در عسلویه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۷۰۴۶

رشد ۳۰ درصدی آمار ازدواج در عسلویه

ایسنا/بوشهر مسئول واحد سلامت جوانان و نوجوانان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه از رشد ۳۰ درصدی آمار ازدواج در سه‌ماهه نخست ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

رخساره رستمی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج اظهار داشت: اول تا هفتم ذی‌الحجه (۲۱ الی ۲۷ تیرماه) با شعار برپایی و شادابی جامعه با عنوان هفته ازدواج سالم تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ترویج ازدواج سالم و آسان در بین جوانان بر مبنای سیاست‌های ابلاغی جمعیت مقام معظم رهبری، حساس سازی اجتماعی و معطوف کردن توجه جوانان به این امر، آگاهی رسانی به خانواده‌ها در مورد موضوعات اولویت دار سلامت جوانان در امر ازدواج و چگونگی درخواست دریافت خدمات در این خصوص از اهداف برگزاری هفته ازدواج است.

مسئول واحد سلامت جوانان و نوجوانان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه بیان کرد: آمار ازدواج در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۳۰ درصدی روبه‌رو بوده است که این نشان از درک خانواده‌ها و جوانان از سلامت و امر ازدواج دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: آموزش مجازی جوانان با رویکرد معیارهای همسرگزینی مناسب و ازدواج سالم، آموزش‌های مجازی رایگان در خصوص مهارت‌های مختلف فردی و راه‌اندازی مرکز مشاوره پیش از ازدواج در شهرستان کمک بزرگی به تشویق جوانان به ازدواج سالم بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ازدواج سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد