Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:00:55 GMT

آغاز کلاس‌های جبرانی تابستانه در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۷۶۳۶

آغاز کلاس‌های جبرانی تابستانه در هرمزگان

برای جبران عقب ماندگی تحصیلی ناشی از بیماری کرونا، از ۲۳ تیرماه برای دانش آموزان دارای افت تحصیلی کلاس جبرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان این که در شرایط کرونایی ، آموزش‌ها به روش مجازی ارائه شده است ، افزود : برخی از دانش آموزان فاقد دسترسی به تجهیزات آموزشی بوده و یا بستر مناسب برای استفاده از آموزش مجازی نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوریه حاجی زاده گفت : برای جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان نیاز به برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان است که با برنامه ریزی هدفمند امکان این مهم فراهم شده است.

معاون آموزش ابتدایی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود : تفاهم نامه‌ای بین معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی منعقد شده است تا از ظرفیت و توان دانشجو معلمان بسیجی جهت جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان به صورت رایگان استفاده شود.

حاجی زاده افزود : تاکنون ۴۶ نفر برای همکاری در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاس کرونا جبرانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : براین اساس نام نویسی برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: گشایش نمایشگاه کتاب هرمزگان

محمد قویدل افزود: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نیز شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم نیز از دهم تیرماه آغاز می‌شود.

وی گفت : هرمزگان 435 هزار دانش آموز دارد .

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد