Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مقام مسئول شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام اینکه فروش اراضی متعلق به شهر فرودگاهی توسط اشخاص ثالث وجاهت قانونی ندارد، گفت: مردم مراقب کلاهبرداران باشند.

فیروزه شهبازی اظهار کرد: با توجه به درج آگهی های متعدد فروش اراضی متعلق به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) علی الخصوص فروش اراضی واقع در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی متعلق به این شرکت در فضای مجازی و غیر آن، مانند سایت های دیوار ، شیپور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط عده ای افراد سودجو تاکید می‌کنیم نظر به دولتی بودن این شرکت تمامی ساز و کارهای اداری و حقوقی انتقال و واگذاری اراضی متعلق به آن نیز تابع قوانین مربوطه و اساسنامه این شرکت است.

وی افزود: باتوجه به اینکه متولی اراضی مستقر در محدوده طرح مصوب (مانند اراضی محدوده منطقه آزاد و ویژه اقتصادی) از لحاظ واگذاری به اشخاص ثالث یا هرگونه تصرف و یا نقل و انتقال دیگر تحت هر عنوانی بر عهده این شرکت است.

وی ادامه داد: درج چنین آگهی هایی در فضای مجازی و غیر آن توسط اشخاص ثالث، فاقد وجاهت قانونی بوده و در صورت امضای هر گونه قرارداد و پرداخت وجهی نسبت به این اراضی، اشخاص متضرر شده و این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال این معاملات ندارد.

مدیرکل دفتر امور حقوقی و املاک ضمن اعلام غیرقانونی بودن آگهی فروش اراضی مستقر در محدوده طرح مصوب این شرکت به ویژه در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، همچنین امکان وقوع کلاهبرداری توسط افراد سودجو، این شرکت برای پیشگیری از ورود خسارت آتی به حقوق خود و شهروندان گرامی، تمامی اهتمام خویش را برای جلوگیری از تضییع بیت المال و تعرض به اراضی دولتی به کار خواهد بست و هرگونه مسئولیت حقوقی یا کیفری ناشی از اینگونه اعلامات و آگهی ها، خواه در فضای مجازی و غیر آن متوجه اعلام کنندگان و آگهی دهندگان خواهد بود.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر فرودگاهی فروش اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری