Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:03:23 GMT

فرم عجیب و غریب پای ستاره سرنوشت‌ساز (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۸۱۳۷

فرم عجیب و غریب پای ستاره سرنوشت‌ساز (عکس)

همسر آنخل دی ماریا عکسی از مچ پای او در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که نشان می دهد ستاره آرژانتنی در دیدار فینال کوپا آمه ریکا مقابل برزیل با مصدومیت بازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از گلزنی در فینال کوپا آمه ریکا برابر برزیل و به قهرمانی رساندن آلبی سلسته، آنخل دی ماریا تبدیل به قهرمان آرژانتینی ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل او در ماراکانا در دقیقه 22 نیمه اول بازی موجب شد تا تیم ملی آرژانتین پس از 28 سال به یک عنوان قهرمانی برسد و جامی را با خود به خانه بازگرداند.

این اولین قهرمانی دی ماری و لیونل مسی در کوپا آمه ریکا و اولین عنوان قهرمانی این دو به همراه تیم ملی آرژانتین در یک تورنمنت بزرگ بود.

در دقیقه 22 بازی  روی پاس بلند و تماشایی رودریگو دی پائول از وسط زمین و اشتباه مسلم رنان لودی، دی ماریا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه چیپ و تماشایی موفق شد دروازه ادرسون را باز کرده و شادی بی پایانی را به آرژانتینی ها هدیه کند.

 

 

هر چند تنها چند دقیقه بعد قلب آرژانتینی ها برای لحظاتی تقریبا از کار ایستاد...

 

بعد از گلی که به ثمر رساند در تلاش برای گرفتن توپ و کنترل آن مچ پای راست دی ماریا پیچ خورد. همه آرژانتینی ها به بدترین احتمال ممکن فکر می کردند: فیدئو مصدوم شده و باید از زمین بیرون برود.

 

 

به نظر می رسید که همه چیز آماده است تا نیکلاس گونزالز به جای دی ماریا وارد زمین شود، اما فیدئو خودش از کادر فنی خواهش کرد که به بازی ادامه دهد و همینطور هم شد و تا زمان به صدا در آمدن سوت پایان بازی او تمام تلاشش را در زمین کرد.

البته در ادامه بازی در لحظاتی به نظر می رسید که ستاره تیم ملی آرژانتین و PSG با احساس ناراحتی بازی می کند.

 

 

روز گذشته جورجلینا کاردوسو، همسر دی ماریا، عکسی از مچ پای راست او در استوری اینستاگرام منتشر کرده است که نشان می دهد پس از آن پیچ خوردگی مچ پای او در چه وضعیتی بوده؛ حتی پس از گذشت دو روز مچ پای فیدئو به شدت متورم است.

دی ماریا با وجود درد شدید و مصدومیت به بازی در زمین ادامه داد و نتیجه را حالا دیگر همه می دانند؛ آلبی سلسته به لطف گل او قهرمان شد و موجی از شادی سراسر آرژانتین را درنوردید.

 

 

دی ماریا پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا گفت: "بسیاری از مردم به ما گفتند که دیگر تلاش نکنید و بازنگردید، اما ما برگشتیم. آنقدر سرمان را به این دیوار کوبیدیم که امروز بالاخره فروریخت.

این فراموش نشدنی است. مسی به من گفت به لطف تو قهرمان شدیم و من گفتم نه این به لطف تو است!

او به من گفته بود که این فینال متعلق به من است، که این تکرار همان مسابقه ای است که من نتوانستم در آن بازی کنم. باید امروز می بود و همینطور هم شد.

من هنوز نتوانسته ام این موفقیت را هضم کنم. این چیزی بود که ما مدت ها رویایش را داشتیم و برایش جنگیدیم.

لئو قبل از بازی به ما گفت که ما به اینجا رسیده ایم و حالا باید ببریم."

 

 

دی ماریا درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: "دی پائول به من گفته بود که گاهی مدافعان چرتشان می برد و از بازی غافل می شوند. همه چیز عالی از آب در آمد. توپ به من رسید و من هم آن را زدم. مثل گل برابر نیجریه در بازی های المپیک بود.

من برای دخترم، همسرم، مادر و پدرم، همه مردمی که ما را حمایت کردند و همه این مردم دیوانه ای که با کرونا و بدون کرونا به اینجا آمدند خوشحالم.

جام جهانی نزدیک است و این قهرمانی انگیزه و انرژی عظیمی به ما می دهد.

فوتبال همین است، بازی های مجدد و فرصت های دوباره همین هستند. باید امروز می بود و امروز هم بود."

 

 

جالب اینکه دی ماریا پیش از بازی فینال برابر برزیل به همسرش پیام داده بود: "می توانی تصور کنی بازی مساوی باشد و وارد زمین شوم و گل پیروزی را بزنم و تازه مثل فینال برابر نیجریه گل بزنم؟"

در ادامه دی ماریا نوشته: "و اگر من از ابتدا به زمین بروم، عشق هم می تواند اتفاق بیافتد. هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد. فقط خدا می‌داند."

دی ماریا این پیام واتساپی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده، با اشاره به پیش‌بینی درست خودش پیش از بازی، نوشته: "خوشبختانه برآورده شد. نوستراداموس؟"

آرژانتین دی ماریا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین دی ماریا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین تیم ملی آرژانتین کوپا آمه ریکا آرژانتینی ها دی ماریا من گفت مچ پای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!