Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مفرد بوشهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخفیف گاز مصرفی مشترکان مربوط به طول فصل بوده و به فصل خاصی اختصاص نخواهد داشت.

وی ادامه داد: این در حالی است که طبق بخشنامه صادر شده از سوی شرکت ملی گاز، بهای مشترکان گازی که در فصل سرما (از آذر تا اسفند ماه هر سال) میزان مصرف آنها کمتر از ۲۰۰ متر مکعب باشند، رایگان محسوب شده و هزینه‌ای برای آنان صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، سال گذشته ۱۶۴ هزار و ۳۹۲ مشترک گاز قزوینی مشمول طرح رایگان گاز مصرفی در فصل سرمای سال شدند.

بوشهری تاکید کرد: براساس بخشنامه شرکت ملی گاز نیز ۹۰ هزار و ۶۶۷ مشترک استان که میزان مصرف گاز آنان ۱۰ درصد نسبت به سال‌های ۹۶ و ۹۷ کمتر بوده نیز از تخفیف ۱۵ درصدی بهای گاز مصرفی خود برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه سیاست شرکت گاز همه ساله اولویت بخشیدن به تامین گاز بخش خانگی و تجاری در فصل سرماست،تاکید کرد: همیشه به مشترکان خود توصیه کرده‌ایم تا در میزان مصرف این نعمت خدادادی و تحت هر شرایطی صرفه جویی را مورد توجه قرار داده و تنها این مساله را به فصل سرد سال موکول نکنند.

استان قزوین دارای ۴۴۴ هزار و ۹۸ مشترک گاز است که ۴۰۷ هزار و ۲۴ مشترک آن خانگی، ۳۳ هزار و ۶۰۷ مشترک تجاری و ۲ هزار و ۷۶۷ مشترک آن نیز صنعتی می‌باشد.  

برچسب‌ها ایرنا شرکت گاز استان قزوین استان قزوین گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا شرکت گاز استان قزوین استان قزوین ایرنا شرکت گاز استان قزوین استان قزوین گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش

  به گزارش پارس نیوز ، در فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان میزان حقوق به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

اقتصادنیوز: بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.     

دیگر خبرها

  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین